accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira

Mutualistas e vos seus beneficiarios destinados e/ou residentes non estranxeiro

Tipo de prestación

Asistencia Sanitaria non Estranxeiro

De que se trata?

Cobertura dá asistencia sanitaria non estranxeiro e en España a través do Convenio de Asistencia Sanitaria non Estranxeiro (CASE) subscrito actualmente coa Entidade Aseguradora DKV, para ou colectivo cedido fóra do territorio nacional ou prestando servizos fóra do territorio nacional por un período de tempo superior a seis meses de acordo co coa normativa dá Función Pública e outras situacións análogas, que inclúe, entre outras:

  • Mutualistas en situación de servizo activo ou de servizo noutras Administracións Públicas con destino fóra do territorio nacional, ocupando un posto de traballo calquera que sexa a forma de prestación.
  • Mutualistas en situación de servizo activo ou servizo noutras Administracións Públicas que presten servizos non estranxeiro, mantendo ou posto de traballo
  • Vos mutualistas en situación de servizos especiais que fosen autorizados para realizar unha misión por un período determinado superior a seis meses en Organismos Internacionais, Gobernos ou Entidades Públicas estranxeiras ou en programas de cooperación internacional e non gocen de cobertura dá asistencia sanitaria a través do correspondente Organismo, Goberno, Entidade ou Programa.
  • Profesores visitantes en centros escolares en Estados Unidos e Canadá.
  • Vos mutualistas xubilados que fixen a súa residencia definitiva nun país dá Unión Europea .así como en Islandia, Liechtenstein, Noruega, Reino Unido e Suíza.
  • Vos mutualistas e vos seus beneficiarios destinados e residentes non estranxeiro como Expertos Nacionais Destacados (END) por un período superior a seis meses, contados a partir dá solicitude:
    • Poderán solicitar na Oficina Delegada de MUFACE para ou persoal non exterior a adscrición ao CASE vixente en cada momento, sempre que a situación como END teña ou se prevexa que vai ter unha duración superior a seis meses, contados a partir dá data dá solicitude.
    • Documentos necesarios para solicitar a inclusión:
      1. A traves do  Impreso (Abre en nova xanela) AB-1 (Afiliación, baixa e variacións de titulares), debidamente cumprimentado e asinado.
      2. Certificado emitido para ou efecto polo órgano de persoal ou polo responsable dá unidade á que estea adscrito ou funcionario, ou ben copia do nomeamento ou concesión do posto como END. En ambos vos casos, deberá estar acreditado ou tempo previsto de permanencia na devandita situación.
      3. Tarxeta sanitaria dá Entidade médica na que actualmente estea adscrito ou mutualista e talonarios de receitas en uso.

Que inclúe esta prestación?

Ou CASE parte do principio de cobertura dá asistencia sanitaria dúas *mutualistas en calquera país do mundo, incluída España. Ou seu contido asistencial é equivalente ás prestacións sanitarias que se ofrecen en España a todos vos protexidos por MUFACE e, por tanto, inclúe:

  1. Ou custo total dá asistencia médica, hospitalizacións cirúrxicas e non cirúrxicas e calquera outro servizo de estadía e tratamento en centro sanitario polas mesmas asistencias que se prestarían en España.
  2. Ou custo total dous medicamentos e demais produtos farmacéuticos aplicados en réxime de hospitalización.
  3. Ou custo dous medicamentos e demais produtos farmacéuticos dispensados en réxime ambulatorio, menos a cantidade que correspondese achegar ao titular en España. En caso de dúbida, entenderase que esta cantidade é ou 30% do prezo aboado. Lémbrase que vos *mutualistas e vos seus beneficiarios NON deben facer uso dous talonarios de receitas de MUFACE, aínda cando a asistencia sexa recibida en España.
  4. Ou custo total ou a axuda económica que corresponda nos casos de prestacións *ortoprotésicas.
  5. As mesmas prestacións *odontológicas que se cobren nos concertos subscritos coas Entidades do seguro para a asistencia en territorio nacional. As próteses *dentarias non incluídas nesta cobertura poderanse presentar ante MUFACE para a súa cobertura directa mediante ou sistema de axuda *baremada previsto na Orde *APU/2245/2005 e actualizada por Resolución de 26 de xuño de 2014, así como as prestacións oculares, que tampouco están incluídas non Concerto.
  6. Transporte e evacuación sanitaria, así como repatriación do cadáver ou cinzas do *mutualista ou beneficiario, de acordo coas condicións fixadas non Concerto.

Onde recíbese a asistencia?

ASISTENCIA NON ESTRANXEIRO

A asistencia non estranxeiro recibirase, con carácter xeral, non país de destino ou de residencia do mutualista, salvo que non mesmo non se dispoña dous medios adecuados. Ou mutualista pode elixir libremente vos profesionais e centros sanitarios onde desexe ser atendido,aínda que para algúns países  existe rede concertada pola entidade como é ou caso dous Estados Unidos..

Ou sistema de cobertura xeral é ou de reembolso dous gastos polas asistencias recibidas. Non entanto, en situacións de previsible alto custo, como as hospitalizacións e tratamentos de enfermidades crónicas graves, DKV procederá, ao pago directo e, non seu caso, á anticipación de fondos ou cantidades a conta aos provedores sanitarios, tendendo a que, na maior parte dás situacións posibles, evítese ao beneficiario ou abono inicial polas asistencias recibidas.

Para iso, ou mutualista ou beneficiario previamente comunicará ou internamento ou inicio do tratamento a DKV, que xestionará a correspondente autorización e a anticipación de fondos ou cantidades a conta cando así ou esixa ou respectivo centro ou profesional sanitario. DKV deberá resolver e comunicar ao interesado ou resultado dás xestións non prazo máximo de cinco días.

Naqueles casos que se trate de asistencias periódicas polo propio proceso, ou en casos de facultativos ou centro de atención primaria, ou titular poderá solicitar a DKV que xestione co provedor ou pago directo do custo xerado, sempre que exista conformidade de leste.

Ademais, DKV oferta un catálogo de hospitais e provedores sanitarios na maioría dous países onde están destinados vos mutualistas, aos que acudir sen necesidade de efectuar ou pago do servizo.

 

ASISTENCIA EN ESPAÑA

Para a asistencia en España, vos mutualistas e vos seus beneficiarios adscritos ao CASE deben acudir, presentando a súa tasrxeta identificativa facilitada por DKV, aos medios concertados por esta, podendo elixir entre todos vos facultativos e centros que constan nos Catálogos Provinciais de Provedores que a entidade ofertou para ou Concerto de asistencia sanitaria en territorio nacional.

Lémbrase que ou colectivo adscrito a CASE NON debe utilizar as pastillas de receita MUFACE, aínda cando a asistencia recíbase en España.

En situación de urxencia en España, deben chamar ao teléfono de urxencias 900 300 799.

Así mesmo, DKV dispón dun servizo de xestión de citas en España, cuxo obxectivo é ofrecer aos mutualistas e beneficiarios a posibilidade de xestionar temas relacionados coa súa saúde durante as súas estadías non devandito país. 

Para ou acceso á asistencia, DKV pode esixir a prescrición médica ou autorización previa dá mesma, sempre que se faga constar expresamente citar Catálogos.

Pola súa banda, a Entidade está obrigada a cumprir coas esixencias de medios que se establecen non Concerto e que é idéntica á considerada non Concerto de Asistencia Sanitaria nacional. Desta forma se, excepcionalmente, non dispuxese de tales medios concertados, está obrigada a facilitar ou acceso dous mutualistas e beneficiarios a outros servizos privados que existan na mesma localidade ou, de non existir lestes, aos correspondentes servizos públicos, asumindo directamente ela vos gastos que puidesen facturarse.

Para consultar a listaxe de profesionais e centros médicos en España podar utilizar as diferentes canles de comunicación que a Entidade pon a disposición dúas mutualistas e beneficiarios.Todos vos sistemas de acceso figuran na táboa resumo dá versión en castelán :

Para máis información sobre as coberturas e procedementos deste Concerto podar dirixirse a:

 

Reclamacións

Non caso de que vos mutualistas non estean conformes coa asistencia sanitaria prestada pola Entidade, podar presentar a súa reclamación por escrito ante a Oficina Delegada de MUFACE para ou Persoal non Exterior (en diante, Oficina Delegada), acompañando todos vos documentos que xustifiquen a mesma.

Recibida calquera reclamación, a Oficina Delegada, considerásese inicialmente que existen razóns para a súa estimación, realizará de maneira inmediata as xestións oportunas ante DKV para obter satisfacción á mesma, nese caso arquivarase sen máis trámites con anotación dá solución adoptada. Non caso de que as citadas xestións non prosperen, a Oficina Delegada formalizará ou oportuno expediente e remitirao ao Departamento de Prestacións Sanitarias que procederá a incluílo na orde do día dá inmediata reunión dá Comisión Mixta Exterior.

En calquera caso están abertas todas as vías de impugnación previstas na Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común dás Administracións Públicas.

 

Lugar de presentación

RECLAMACIONS

Non caso de que vos mutualistas desexen presentar reclamacións, podar formular de varias maneiras, entre as que recomendamos ou servizo electrónico, debido á súa maior axilidade e seguridade:

  • • A través dá nosa sede electrónica mediante Cl @ ve, certificado dixital ou DNIe, ligazón n á sede
  • • Presentando este formulario(Abre en nova xanela) na nosa Oficina Delegada de Exteriores, persoalmente ou por correo.

CONSULTAS

Precísase axuda ou máis información, podar poñerse en contacto coa Oficina Delegada de persoal de MUFACE non exterior, cuxos datos de contacto son:

• Teléfonos: 91 379 98 53 e 91 379 92 51

•  Consultas Formulario web/App de Atención a Mutualistas

• Ademais, podar utilizar, para escritos ou comunicacións, ou Rexistro Electrónico Común (REC) ,dá Administración Xeral do Estado, entre cuxas unidades de destino atópase a Oficina Delegada de MUFACE para persoal non exterior. Este servizo precisa certificado dixital ou DNI electrónico e é fácil de utilizar.  

Normativa

Ou Concerto de Asistencia non Exterior para 2022-2024 entrou en vigor ou 1 de xaneiro de 2022.  Foi publicado polo Boletín Oficial do Estado ou día 24 de decembro de 2021. Podar ver texto na seguinte ligazón:

Concerto de Asistencia non Exterior para 2022-202 4

 

PÓDECHE INTERESAR
Cartón Sanitario Europea (TSE) e ou seu Certificado Provisional Sustitutorio (CPS)
Asistencia Sanitaria non Estranxeiro. Desprazamentos temporais (FAQ)
Profesores visitantes en centros escolares de Estados Unidos e Canadá

 

GUÍA ASISTENCIA SANITARIA EXTERIOR (1910  KB)Icona pdf