Os meus datos e certificados
VOS MEUS DATOS E CERTIFICADOS
Cl@ve permitirache acceder a determinadas prestacións e a outros moitos servizos dás administracións públicas sen necesidade de tarxeta ou software engadido, e poderás rexistrarte presencialmente ou por vía electrónica. Se queres rexistrarte en Cl@ve podes dirixirte a unha oficina de Muface, e para informarche dás oficinas ou medios para facelo entra aquí. Todos vos nosos servizos permiten ou acceso con Cl@ve ou PIN permanente, certificado electrónico ou DNI electrónico, e estanse dispoñibles na App é suficiente cun nome de usuario e contrasinal.
A seguir podes ver vos servizos electrónicos relacionados cos datos e certificados. Podes solicitar todos lestes servizos e documentos na túa oficina de MUFACE previa cita, aínda que recomendamos utilizar a oficina e a App para a súa maior axilidade.
A miña solicitude
Estado dá miña solicitude .Tamén está dispoñible na App
Vos Meus Datos: Histórico e actualización
- Vos meus datos en Muface. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal
- Actualización de datos. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal (AVISO: suspendeuse temporalmente a actualización do teléfono móbil e do correo electrónico na App. Faga ou seu cambio na sede electrónica. Grazas.)
- Ou meu historial de prestacións.
- Achega DNI de beneficiarios.
- Alta de beneficiarios
- Baixa de beneficiarios. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal
- Reactivación de beneficiarios. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal
Vos Meus Certificados (*):
-
Provisional Sustitutorio do Cartón Sanitario Europe ou. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal.
-
Afiliación a MUFACE . Lembra que na App podes portar sempre a tarxeta de afiliación virtual e tamén descargarche ou certificado de afiliación.
- Cobertura de asistencia non exterior . Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal.
- Prestacións de pago único recibidas . Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal.
- Retencións de prestacións. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal.
(*) Lla descarga falla, é posible que necesites desbloquear as ventás emerxentes non navegador que estás a usar. Para iso, debes introducir vos axustes ou configuración do teu navegador. Aquí tes algunhas instrucións moi sinxelas para que poidas realizar esta acción.
Se ou problema persiste, enche non noso formulario de consulta vos campos "Tipo de consulta" e "Motivo do caso", seleccionando respectivamente "Información xeral" e "Dificultades técnicas" e tentaremos axudarche.