Reclamacions per serveis de les Entitats Concertades
Reclamacions Entitats concertades
Es podran presentar a través de la Seu Electrònica, o per escrit davant el Servei Provincial les reclamacions en relació amb l'assistència sanitària, detallant les prestacions emparades en la cobertura de l'Concert que se sol·liciten o, en el cas d'utilització de mitjans no concertats, realitzant un relat dels fets pels quals es van utilitzar.
En tots dos casos, s'han d'acompanyar les sol·licituds de tots els documents justifiquin la reclamació: prescripcions mèdiques (per exemple, de proves diagnòstiques, tractaments, intervencions quirúrgiques ...), informes mèdics de l'assistència (per exemple, informe d'urgències, informe de l'112 ...), així com, si és el cas, una altra documentació probatòria (per exemple, declaració de la policia, companys, familiars, veïns, porter, comprovant de les trucades telefòniques ...), factures (d'assistència, transport ...) , etc.
Muface, després de conèixer la posició de l'Entitat sobre la reclamació plantejada i, si no fos possible la seva resolució directa amb aquella, plantejarà la qüestió a la Comissió Mixta Provincial Muface-Entitat, que es reuneix tots els mesos. En cas que no hi hagués acord en aquesta Comissió Mixta, el cas serà examinat per una comissió mixta Nacional Muface-Entitat.
En qualsevol cas estan obertes totes les vies d'impugnació previstes en la Llei de l'procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Podrà presentar la reclamació a través de les següents vies:
- Mitjançant la nostra seu electrònica , utilitzant Cl @ veu, certificat digital o DNI-e Enllaç a Seu
- Presencialment o per correu postal, dirigint-se a el Servei Provincial corresponent i omplint el següent
És important que consulti prèviament a la seva Servei Provincial sobre el contingut de la reclamació, perquè de vegades els asunts poden resoldre sense necessitat de formular-la. Recordeu que en aquest enllaç té totes les dades de contacte.