Mis datos y certificados
LES MEVES DADES I CERTIFICATS
Cl@ve us permetrà accedir a determinades prestacions i a molts altres serveis de les administracions públiques sense necessitat de targeta o programari afegit, i podeu registrar-vos presencialment o de forma telemàtica. Si voleu registrar-vos a Cl@ve, us podeu dirigir a una oficina de Muface, i per informar-vos sobre les oficines o mitjans de fer-ho, entreu aquí. Tots els nostres serveis permeten l'accés amb CL@ve permanent o PIN, certificat electrònic o DNI electrònic, i si estan disponibles a l'App, n'hi ha prou amb usuari i contrasenya.
A continuació podeu veure els serveis electrònics relatius a dades i certificats. Tots aquests serveis i documents els podeu sol·licitar a la vostra oficina de MUFACE amb cita prèvia, si bé us recomanem l'ús de la seu i de l'App per la seva agilitat.
La meua sol·licitut
Estat de la meua sol·licitut. També disponible en la App.
Les Meues Dades: Històric i actualització
- Les meues dades en Muface. També disponible a l'App.
- Actualització de dades. També disponible a l'Ap p amb usuari i contrasenya (AVÍS: Suspesa temporalment l'actualització de telèfon així com email. Faça el seu canvi en la seu electrònica. Gràcies.)
- El meu historial de prestacions.
- Aportació DNI de beneficiaris.
- Alta de beneficiaris.
- Baixa de beneficiaris. També disponible a l'APP.
- Reactivació de beneficiaris També disponible a l'APP .
Els Meus Certificats (*):
-
Provisional Substitutori de la Targeta Sanitària Europea També disponible a l'APP.
- Afiliació a MUFACE . Recordeu que a l'App sempre podeu portar la targeta d'afiliació i també descarregar el certificat d'afiliació.
- Cobertura d'assistència en l'exterior . També disponible en l'App, amb usuari i contrasenya.
- Prestacions de pagament únic rebudes . També disponible en l'App, amb usuari i contrasenya.
- Retencions de prestacions .També disponible en l'App, amb usuari i contrasenya.
(*) Si fallés la descàrrega, és possible que hàgiu de desbloquejar les finestres emergents del navegador que utilitzeu. Per fer-ho, heu d'entrar a la configuració o configuració del vostre navegador. Aquí teniu unes instruccions molt senzilles perquè pugueu fer aquesta acció .
Si el problema persisteix, ompliu al nostre formulari de l'Oficina d'informació els camps Tipus de Consulta i Motiu del cas seleccionant respectivament "Informació general" y “Dificultats tècniques” i intentarem ajudar-vos.