Cl@ve
OBTENCIÓ DE LA IDENTIFICACIÓ CL@VE (PIN o Permanent) PER A REALITZAR GESTIONS ELECTRÒNIQUES EN MUFACE
¿Què és cl@ve?
La identificació Cl@ve serveix per realitzar tot tipus de sol·licituds i tràmits a la seu electrònica de MUFACE, ja sigui en la seva modalitat Cl@ve Permanent o la de Cl@ve PIN, i té l'avantatge de no exigir cap suport físic o descàrrega de certificat al nostre dispositiu. És útil per a molts altres serveis de les administracions públiques.
¿Quina identificació he d'utilitzar per utilitzar serveis electrònics de MUFACE?
Per als serveis de la seu electrònica són vàlids indistintament Cl@ve Permanent, Cl@ve PIN, certificat digital o DNI electrònic.
Cl@ve PIN és la que hauràs d'utilitzar en tot cas, però si vols formular sol·licituds dentàries o oculars a través de l'APP.
¿Què he de fer per registrar-me a cl@ve?
Amb un sol registre pots utilitzar tant Cl@ve PIN com Cl@ve Permanent, encara que aquesta última requereix alguns passos addicionals per a la seva activació, que pots veure a https://clave.gob.es/clave_Home/Clave-Permanente/Preguntas_frecuentes. html
Hi ha dos tipus de registre, segons vulguis nivell bàsic o nivell avançat de registre. Recomanem el nivell avançat perquè permet molts més tràmits amb les diferents administracions, encara que a MUFACE n'hi ha prou amb el bàsic.
Tipus de registre i canals per fer-ho:
- Registre Bàsic (no necessita desplaçament del mutualista o la mutualista).
• A través d'Internet per vieotelefonada.
• Mitjançant Internet amb carta d'invitació
- Registre Avançat
• A través d'Internet amb certificat electrònic o DNIe (sense desplaçament)
• Presencialment en una oficina de registre Els nostres Serveis Provincials són oficina de registre Cl@ve, pots sol·licitar cita prèvia i acudir per realitzar el tràmit.Hay además otras oficinas de registro.
Tens tota la informació a la pàgina de Cl@ve, Si et sorgeix alguna dificultat al registre o posteriorment, tens dos canals específics per a consulta:
- • Per telèfon, tocant al telèfon 060 i dient “problema registre clau”
- • Deixant un missatge a la Bústia d'atenció. del servei Cl@ve.