accesskey_mod_conten
Agrane separa capçalera de cos

Reclamacions per assistència sanitària d'Entitats Concertades

Reclamacions de l'assistència sanitària prestada per entitats de segur

Es podran presentar a través de la Seu Electrònica, o per escrit davant les Direccions Provincials de MUFACE,  les reclamacions en relació amb l'assistència sanitària que la respectiva Entitat d'adscripció haja denegat, detallant les prestacions que se sol·liciten o, en el cas d'utilització de mitjans no concertats, realitzant un relat dels fets pels quals es van utilitzar.

En tots dos casos, han d'acompanyar-se les sol·licituds de la documentació que puga justificar la reclamació: prescripcions mèdiques (per exemple, de proves diagnòstiques, tractaments, intervencions quirúrgiques...), informes mèdics de l'assistència (per exemple, informe d'urgències, informe del 112...), així com, si escau, una altra documentació probatòria (per exemple, declaració de la policia, d'altres persones de l'àmbit laboral, familiar, de la comunitat de la vivenda (inclòs personal de la mateixa), comprovant de les telefonades telefòniques...), factures (d'assistència, transport…), document de denegació de l'Entitat al sol·licitat etc.

Muface, després de conéixer la posició de l'Entitat sobre la reclamació plantejada i, si no fóra possible la seua resolució directa amb aquella, plantejarà la qüestió en la Comissió Mixta Provincial Muface-Entitat, que es reunix tots els mesos. En cas que no hi haguera acord en aquesta Comissió Mixta, el cas serà examinat per una Comissió Mixta Nacional Muface-Entitat.

En qualsevol cas estan obertes totes les vies d'impugnació previstes en la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Podrà presentar la reclamació a través de les següents vies:

  • A través de la nostra seu electrònica, utilitzant Cl@ve, Certificat Digital o DNI-i Enllace a Seu
  • Presencialment o per correu postal, dirigint-se a la Direcció Provincial corresponent i emplenant el següent Formulari de Reclamació(Obri en nova finestra)

És important que consulte prèviament en la Direcció Provincial sobre el contingut de la reclamació, perquè a voltes els assumptes poden resoldre's sense necessitat de formular-la. Recorde que en este enllaç té totes les dades de contacte.