Telèfon d'informació i MUFACE 75
- Qualsevol consulta relativa a MUFACE pot ser realitzada telefònicament trucant al 060, en el qual s'integra l'Oficina d'Informació al Mutualista (OIM). Es facilita informació general a través de locucions automàtiques no interactives, i si es vol contactar amb l'OIM cal sol·licitar operador.
- Conformement al que estableix la Resolució de 27 de juliol de 2023, de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals (BOE del 07/08/2023), per la qual es modifica la Resolució de 30 de novembre de 2011, a partir del 8 de novembre de 2023, el cost de la trucada al telèfon 060 serà fix, tarifant-se com una trucada de 60 segons, independentment de la durada.
- Per veure horaris i altres dades sobre aquest servei, entri aquí.
ALTRES SERVEIS DISPONIBLES A TRAVÉS DEL TELÈFON 060:
- SERVEI AUTOMATITZAT DE TALONARIS. Cridi al 060 a qualsevol moment ( 365 x24) i sol·liciti el seu talonari, solament necessita el seu DNI i codi postal. Ho rebrà per correu postal.Quan cridi, digui "Talonari MUFACE".
- PETICIÓ DE CITA PRÈVIA. Pot sol·licitar cita prèvia a través del telèfon 060 en moltes oficines de MUFACE, entre aquí per veure quins són .Quan cridi, digui "Cita Prèvia MUFACE".
- Un Centre d'Atenció a l'Usuari ( CAU) específic per a tramitació electrònica. Si té dubtes sobre accés als processos electrònics,o la seva manera d'ús, cridi al 060 i digui: "problema tramitació electrònica MUFACE". Allí poden ajudar-li.
ALTRES SERVICIS
- SERVEI TELEFÒNIC MUFACE 75+
- Servei telefònic per a mutualistes amb 75 anys o més Vegeu les condicions del servei i els números de telèfon disponibles.
- També podeu realitzar la vostra consulta en qualsevol moment a través del Formulari web d'atenció a mutualistes, sense previ registre, per dues vies:
- *App MUFACE (per a Android i IOS, respectivament a Google Play i App Store), Aquest servei no necessita registre, només cal descarregar l'App. Si voleu registrar-se per a altres serveis, entre aquí: APP Mòbil
- * El formulari web.