accesskey_mod_conten
Barra separa capçalera de cos

Telèfon d'informació i MUFACE 75

 

  • Qualsevol consulta relativa a MUFACE pot ser realitzada  telefònicament cridant al 060, en el qual s'integra l'Oficina d'Informació al Mutualista (OIM). Es facilita informació general a través de locucions automàtiques no interactives, i si es vol contactar amb l'OIM cal sol·licitar operador.
  • Conformement al que estableix la Resolució de 27 de juliol de 2023, de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals (BOE del 07/08/2023), per la qual es modifica la Resolució de 30 de novembre de 2011, a partir del 8 de novembre de 2023, el cost de la trucada al telèfon 060 serà fix, tarifant-se com una trucada de 60 segons, independentment de la durada.
  • Per veure horaris i altres dades sobre aquest servei, entre aquí.

       

 

ALTRES SERVEIS DISPONIBLES A TRAVÉS DEL TELÈFON 060:

  • SERVEI AUTOMATITZAT DE TALONARIS. Cridi al 060 a qualsevol moment ( 365 x24) i sol·liciti el seu talonari, solament necessita el seu DNI i codi postal. Ho rebrà per correu postal.Quan cridi, digui "Talonari MUFACE".
  •  PETICIÓ DE CITA PRÈVIA. Pot sol·licitar cita prèvia a través del telèfon 060 en moltes oficines de MUFACE, entre aquí per veure quins són .Quan cridi, digui "Cita Prèvia MUFACE".
  • Un Centre d'Atenció a l'Usuari ( CAU) específic per a tramitació electrònica. Si té dubtes sobre accés als processos electrònics,o la seva manera d'ús, cridi al 060 i digui: "problema tramitació electrònica MUFACE". Allí poden ajudar-li.

ALTRES SERVEIS

 

 

  • També podeu realitzar la vostra consulta en qualsevol moment a través del Formulari  d'atenció a mutualistes, sense previ registre, per dues vies: 
  • *App MUFACE (per a Android i IOS, respectivament a Google Play i App Store), Aquest servei no necessita registre, només cal descarregar l'App. Si voleu registrar-se per a altres serveis, entre aquí: APP Mòbil
  • *El formulari web.