accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Teléfono de información e MUFACE 75

 

  • Calquera consulta relativa a MUFACE pode ser realizada  telefonicamente chamando ao 060, no que se integra a Oficina de Información aos Mutualistas (OIM) .A información xeral ofrécese a través de locucions automáticas non interactivas, e se queres contactar co OIM debes solicitar un operador.
  • De conformidade co disposto na Resolución do 27 de xullo de 2023, da Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais (BOE do 08/07/2023), pola que se modifica a Resolución do 30 de novembro de 2011, a partir do 8 de novembro de 2011. 2023, fixarase o custo da chamada ao número de teléfono 060, facturado como unha chamada de 60 segundos, independentemente da súa duración.
  • Para ver horarios e outros datos sobre este servizo, entre aquí.

 

     

   

OUTROS SERVIZOS DISPOÑIBLES A través DO TELÉFONO 060:

  •  SERVIZO AUTOMATIZADO DE TALONARIOS. Chame ao 060 en calquera momento ( 365 *x24) e solicite o seu talonario, só necesita o seu DNI e código postal. Recibirao por correo postal.Cando chame, diga "Talonario MUFACE".
  •  PETICIÓN DE CITA PREVIA. Debe solicitar cita previa a través do teléfono 060 en moitas oficinas de MUFACE, entre aquí para ver cales son. Cando chame, diga "Cita Previa MUFACE".
  • Un Centro de Atención ao Usuario ( CAU) específico para tramitación electrónica. Se ten dúbidas sobre acceso aos procesos electrónicos,ou o seu modo de uso, chame ao 060 e diga: "problema tramitación electrónica MUFACE". Alí poden axudarlle

OUTROS SERVIZOS

 

 

  • Tamén podes realizar a túa consulta en calquera momento a través do Formulario de Asistencia a Mutualistas, sen rexistro previo, de dúas formas:
  • * Aplicación MUFACE (para Android e IOS, respectivamente en Google Play e App Store), Este servizo non require rexistro, só tes que descargar a App. Se queres rexistrarte para outros servizos, ingresa aquí: APP Móbil
  • *O formulario web.