accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

As mais consultadas

  • Talonarios de receitas

    Acordeón de Talonarios de receitas

    Cantas vías teño para solicitar talonarios de receitas?

    Non acuda ás nosas oficinas para solicitar talonarios de receitas, lembrámoslle que,para  a solicitude de Talonarios de Receitas ten dispoñible::

    AVISO: O correo electrónico como vía para a solicitude de talonarios só pode utilizarse en Canarias, Ceuta y Melilla.

    Podo solicitar un talonario de receitas por internet?

    Si, 24 horas ao día, todos os días do ano e sen necesidade de desprazarse, a través da nosa Sede Electrónica .

    • Con certificado electrónico, DNI electrónico, Cl@ve Permanente ou CL@VEPIN. Non require rexistro previo. Permite elixir en que dirección se recibe o talonario de receitas.
    • Cl@ve permitiralle acceder a determinadas prestacións e a outros moitos servizos das administracións públicas sen necesidade de cartón ou software engadido, e pode rexistrarse presencialmente ou de forma telemática: 
    • Tamén pode realizarse a través da aplicación para dispositivos móbiles (App Móbil), para o que hai que rexistrarse previamente. Se desexa rexistrarse entre aquí.    O usuario será o número de DNI/NIE do titular de MUFACE. Permite elixir en que dirección recíbese o talonario de receitas.

    Como podo pedir un talonario de receitas por outros medios?

    Pode chamar ao teléfono 060 en calquera momento, só debe ter a man o seu DNI e código postal.

    Tamén pode facelo remitindo á súa Oficina de MUFACE por correo postal o modelo de  Peticion_Talonario_Receitas(Abre en nueva ventana) que poderá descargarse da páxina web ou, na súa falta, enviando un escrito de petición á devandita Oficina, onde faga constar os datos correspondentes (nome e apelidos, nº de afiliación, obxecto da solicitude, nº do talonario anterior ou da última receita do mesmo) e data e firma.

    Podo solicitar máis dun talonario?

    Só en caso de familias numerosas ou enfermidades crónicas, achegando informe médico. Nestes casos poderanse entregar dous talonarios.

    Son un mutualista de opción pública. ¿Podo solicitar talonarios?

    Os mutualistas de opción pública poden obter un máximo de 2 libros de receitas ao ano, xa que dispoñen de receita electrónica e é interoperable en todo o territorio nacional. As receitas en papel só poderán ser prescritas, se é o caso, por médicos pertencentes á sanidade pública e, en ningún caso, por facultativos das entidades concertadas ou das asistencias privadas, podendo aplicarse sancións por infraccións regulamentarias.

    Quero solicitar un talonario de receitas, pero estou desprazado fóra do meu domicilio habitual. Pódenmo enviar a outros acenos?

    • Por Internet, se accede á nosa  Sede Electrónica co seu DNIe ou certificado electrónico recoñecido, Cl@ve Permanente ou CL@VEPIN, ao facer a petición pode modificar os acenos que aparecen en pantalla. Este cambio é PUNTUAL e non se reflicte nos datos que figuran na base de datos de MUFACE nin serve para futuros envíos.
    • Tamén pode solicitalo en a  Oficina de MUFACE  enviando por correo postal o modelo de Peticion_Talonario_Receitas que figura na páxina web, documento co que pode comunicar calquera cambio no domicilio de envío.

    Teño talonarios de receitas de distintas épocas Pódoos seguir utilizando?

    Non, só son válidos os talonarios de cor azul ou gris cuxas dimensións sexan de 22 por 12 centímetros e en cuxa parte inferior figure o código de receita alfanumérico composto pola letra E seguida de 11 díxitos.

    Cos talonarios de receitas que non son válidos Que fago?

    Pode depositalo nos Servizos Provinciais ou Oficinas Delegadas da Mutualidade para a súa destrución.

    Que fago se a Oficina de farmacia rexéitame unha receita que non cumpre os requisitos anteriores de tamaño ou coa estrutura de datos distintos e, sobre todo, sen codificación alfanumérica?

    É necesario que o facultativo lle prescriba novamente o medicamento en receita válida, se non dispón doutro talonario deberá solicitar un novo polos procedementos indicados nas preguntas anteriores.

  • Incompatibilidades en beneficiarios por duplicidade

    Acordeón de Incompatibilidades en beneficiarios por duplicidade

     

    Poden os meus fillos e beneficiarios conservar a asistencia sanitaria de MUFACE mentres  foron contratados de maneira temporal ou mentres realizan prácticas fomativas?

    Non. Calquera alta como traballador por conta allea, independentemente da natureza eventual ou temporal do contrato, así como o alta como traballador autónomo, determinan a baixa como beneficiario de MUFACE, dado que esa relación laboral leva a protección sanitaria como asegurado do Sistema Nacional de Saúde.

    Polo mesmo motivo, tampouco poden ser beneficiarios de MUFACE os perceptores da prestación ou o susbidio de desemprego, as rendas básicas de inserción social ou calquera outra pensión ou prestación da Seguridade Social, dado que a súa percepción supón o alta como asegurado do Sistema Nacional da Saúde.

    MUFACE efectúa de maneira periódica cruces de información de os seus beneficiarios cos afiliados de alta no Réxime Xeral da Seguridade Social, ISFAS, MUGEJU e coa de asegurados do Sistema Nacional de Saúde.

    Esta situación é incompatible coa de permanecer como beneficiario en MUFACE tal como establéceno os requisitos de alta de beneficiarios. Por tanto, en esrtos casos, o mutualista debe proceder a dar de baixa aos beneficiarios que se atopen nesta situación no menor tempo posible.

    LUGARES DE PRESENTACIÓN.

    Poderá realizar esta comunicacióna través da Sede Electrónica de Muface, neste caso mediante Certificado Electrónico o DNI Electrónico. Os beneficiarios poden también darse de baixa a través da App para dispositivos móbiles , previo rexistro (con nome de usuario e contrasinal).

    Para comunicar a baixa, tamén poderá enviar ás oficinas de Muface ou presentar nelas o seguinte impreso debidamente cumprimentado  AB_2.pdf(Abre en nueva ventana)

     

    Se como mutualista recibiu unha carta de MUFACE como consecuencia deste proceso debe proceder como se detalla a continuación:

     

     

    A protección sanitaria a través do Sistema Nacional de Saúde implica en todo caso a baixa como beneficiario en MUFACE?

    Os beneficiarios só teñen dereito a acceder á asistencia sanitaria a través dun único sistema de protección social. Con carácter xeral, cando son asegurados do Sistema Nacional de Saúde non poden ser beneficiarios de MUFACE (incompatibilidade absoluta); e cando se ten dereito á asistencia sanitaria como beneficiarios en dous sistemas de protección social debe exercitarse un dereito de opción por un deles (incompatibilidade relativa), por exemplo, cando un proxenitor é mutualista e o outro traballador por conta allea.

    Excepcionalmente o INSS permite renunciar á asistencia sanitaria como asegurado do SNS nos supostos de prórroga na protección tras cesamento laboral, cando se é demandante de emprego e non se percibe prestación, ou cando a cobertura se recibe unicamente pola residencia en España

  • Cambios de entidade médica

    Acordeón de Cambios de entidade médica

    Cambios de entidade médica

    As persoas mutualistas poden optar polo INSS/Sistema Sanitario Público como entidade prestadora da asistencia sanitaria, ou por Entidades de Seguro, que ata o 31 de decembro de 2024 son ASISA, DKV e SEGURCAIXA ADESLAS.

    Podo cambiar do Sistema Sanitario Público a opción concertada e viceversa? E se xa estou na opción concertada, podo elixir outra entidade?

    Si. As persoas mutualistas e beneficiarias con Documento asimilado ao de Afiliación, adscritas tanto ao INSS (Sistema Sanitario Público) como ás Entidades de Seguro de Asistencia Sanitaria, poden solicitar o cambio de sistema ou entidade durante o mes de xaneiro de cada ano.

    Só admitirase unha solicitude de cambio en cada período ordinario e os servizos elixidos serán obrigatorios ata a apertura do próximo período de cambio.

    Fóra deste período ordinario só pódense facer cambios en determinados casos. Tamén, se se cumpren os requisitos, pódese realizar un cambio extraordinario ao INSS por razóns de asistencia médico-hospitalaria. Estes procedementos descríbense no apartado 2 da páxina Cambio de entidade sanitaria .

    Que pasa se non quero solicitar ningún cambio: debo confirmar a permanencia na miña entidade?

    Non. Os titulares que non soliciten cambio continuarán adscritos automaticamente á mesma entidade en que o estivesen ao 31 de decembro do ano anterior.

    Como podo xestionar o cambio ordinario de sistema ou entidade de asistencia sanitaria?

    Existen varias opcións:

    • A primeira e recomendable é a través da Sede electrónica de MUFACE , utilizando os medios de acceso proporcionados pola plataforma Cl@ve (certificado dixital, DNI electrónico, Cl@ve Permanente ou Cl@ve PIN). Desta forma pode facer o trámite en calquera momento durante as 24 horas do día sen necesidade de desprazamentos. Pode rexistrarse en Cl@ve nas nosas Oficinas (con quenda previa) ou noutras oficinas de rexistro .
    • Se dispón de identificación dixital, tamén pode descargarse e cumprimentar o modelo de solicitude para cambio de entidade e envialo á súa oficina provincial de MUFACE a través do Rexistro Electrónico Común da Administración Xeral do Estado (REC) ou outros rexistros electrónicos.
    • Se non dispón de identificación dixital, pode descargar e cumprimentar o modelo de solicitude para cambio de entidade e envialo á súa oficina provincial de MUFACE por correo postal ( directorio das nosas Oficinas ) ou rexistrándoo en calquera do resto de rexistros previstos no art. 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro , do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
    • En última instancia, se non puidese acceder ou utilizar ningún destes medios, para obter o modelo de solicitude pode acudir á súa oficina de MUFACE (solicitando quenda previa ), aínda que debe ter en conta que a atención presencial resérvase principalmente para urxencias ou cuestións que non admiten outra canle e que no principio do ano pode existir saturación nalgunhas das nosas oficinas.

    Debo pedir o cambio para os meus beneficiarios?

    Non. As persoas beneficiarias quedan adscritas á nova entidade e de baixa na anterior no mesmo momento que o mutualista.

    Realizado o cambio ordinario, cando produce efecto? Teño que comunicarllo á nova entidade?

    No momento en que se realiza o cambio, na Sede electrónica (se o tramitou con identificación dixital) ou na súa Oficina Provincial de MUFACE, vostede xa está adscrito á nova entidade e de baixa na anterior, sen que existan períodos de carencia para ningún tipo de asistencia.

    Non é necesario que realice ningunha xestión porque MUFACE encárgase de comunicar diariamente de forma telemática os cambios realizados ás Entidades Médicas e ao INSS, así como calquera dato necesario para a prestación da asistencia sanitaria e farmacéutica recollida no concerto sanitario.

    Poderá comprobar a súa nova adscrición entrando no servizo electrónico Os seus datos en MUFACE, ou descargar un certificado de adscrición, tamén na sede electrónica. MUFACE xa non envía tarxetas de afiliación tras o cambio de entidade.

    Respecto a tarxeta sanitaria, seralle enviada ao seu domicilio pola entidade nunha semana se cambiou a unha entidade concertada. En cambio, se cambiou a servizo público de saúde, debe ir ao centro de saúde a solicitar a/s tarxeta/s.

    Cando recibirei a tarxeta sanitaria da nova entidade?

    É importante resaltar que a tarxeta sanitaria emítea a súa entidade, non MUFACE.

    • Se cambiou do INSS/Servizos Públicos de Saúde a unha entidade concertada, ou xa era de opción concertada pero cambiou de entidade, recibirá no seu domicilio a/s tarxeta/s sanitaria/s da nova entidade no prazo máximo de sete días naturais. En caso de necesidade, pode solicitar á entidade unha tarxeta sanitaria provisional.
    • Se realizou o cambio ao INSS/Servizos Públicos de Saúde, debe acudir ao seu Centro de Saúde e solicitar a súa emisión.

    Se durante o mesmo mes de xaneiro, tras solicitar o cambio de entidade, consulto o Catálogo de Provedores do ano e observo que o médico ou centro onde acudo habitualmente non figura no cadro médico da nova entidade, podo desistir da miña solicitude?

    O cambio non admite a reversión unha vez solicitado. Por iso, é recomendable consultar o catálogo da nova entidade escollida antes de facer unha solicitude de cambio.

    Como mutualista, cantas veces podo cambiar de entidade?

    Pódese solicitar o cambio cada ano durante o período ordinario para facelo (mes de xaneiro) ou fóra del en casos determinados, salvo que se producise un cambio desde unha entidade concertada ao INSS/Servizo Público de Saúde por causas extraordinarias, nese caso deberá permanecer neste durante dous anos sen poder realizar ningún cambio.

     

  • Formas de acceso á Sede Electrónica e axuda en caso de problemas

    Acordeón de Formas de acceso á Sede Electrónica e axuda en caso de problemas

    Os servizos da Sede Electrónica están integrados en Cl@ve  (plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firma electrónica).

    Isto quere dicir que *used poderá xestionar prestacións a través da sede electrónica con Certificado dixital, DNI electrónico ou a identificación Cl@ve. Recomendamos aos *mutualistas que se rexistren  e obteñan a identificación Cl@ve.

    Cl@ve permitiralle acceder a determinadas prestacións e a outros moitos servizos das administracións públicas sen necesidade de cartón ou software engadido, e pode rexistrarse *presencialmente ou de forma telemática: 

    Información Cl@ve

    AXUDA EN CASO DE PROBLEMAS DE ACCESO Á NOSA SEDE ELECTRÓNICA

    Se atopas dificultades coa túa identificación electrónica (Cl@ve, certificado electrónico ou DNIe) ou calquera outro problema para acceder á nosa sede electrónica, podes obter información útil a través de dúas vías:

    1) Chame ao 060 e di "problema de procesamento electrónico", poñerache a unha persoa que che poida axudar.

    2) Accede ao Punto de Acceso Xeral (PAG 060) e fai a túa consulta no chat web, onde atoparás información para solucionar o teu problema.