accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Servizos electrónicos de MUFACE e identificación electrónica

  • Que servizos ofrece Muface a través de Internet?

    Acordeón de Que servizos ofrece Muface a través de Internet?

    Pode consultar a través da sede electrónica de MUFACE os servizos permanentes que están dispoñibles a través da mesma, dirixidos tanto a todo o colectivo de persoas protexidas pola Mutualidade (solicitudes de prestacións, actualización de datos, solicitude de certificados e Cartón Sanitario Europea, solicitude de talonarios de receitas, consultas sobre o estado de tramitación das súas solitudes, etc.) como os dirixidos a colectivos específicos (elección de entidade sanitaria ou baixa de beneficiarios).

  • Como podo identificarme para cada servizo?

    Acordeón de Como podo identificarme para cada servizo?

    Para o uso da sede electrónica requírese un certificado electrónico emitido por unha das Autoridades de Certificación recoñecidas, isto é, certificado Electrónico ou DNI electrónico, ou credenciais de acceso onde se certifique a súa identidade (Cl@v e Permanente e Cl@ve PIN).

    Debemos advertir que os nosos servizos de Sede Electrónica están a adaptarse a Cl@ve, plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firma electrónica, polo que os mutualistas que acceden habitualmente a esta Sede con "DNI/Nº Afiliación e código postal" ou con "DNI/Nº Afiliación e contrasinal" deberán rexistrarse en Cl@ve , xa que durante os próximos meses eses modos de acceso deixarán de estar dispoñibles e proporcionaranse unicamente os que ofrece a plataforma Cl@ve (certificado dixital, DNI electrónico, Cl@ve Permanente e CL@VEPIN).

    Se desexa rexistrarse en Cl@ve, hai oficinas de MUFACE nas que pode facelo, coñeza aquí cales son , e para coñecer outros modos de facelo, entre aquí

    Ademais, a aplicación para dispositivos móbiles de Muface permite o acceso a determinados servizos:

    • Localizar as Oficinas de MUFACE
    • Contactar coa Oficina de Atención ao Mutualista
    • Solicitar un talonario de receitas
    • Solicitar a súa Tarxeta Sanitaria Europea
    • Acceder á súa tarxeta de afiliación
    • Coñecer o estado das súas solicitudes

    Para o seu uso non é necesario estar rexistrado en Cl@ve, tan só rexistrarse previamente  aquí.  A aplicación está dispoñible para os teléfonos intelixentes e tabletas con sistemas operativos Android e Apple-iOS a través das súas respectivas tendas electrónicas: Google Play e App Store.

  • Podo utilizar o meu DNI-e?. Como podo obter o certificado electrónico ou a identificación Cl@ve?

    Acordeón de Podo utilizar o meu DNI-e?. Como podo obter o certificado electrónico ou a identificación Cl@ve?

    Como podo obter o certificado dixital para facer as xestións de MUFACE por Internet? E a identificación Cl@ve?

    Pode realizar trámites co DNI electrónico, ou cun certificado electrónico dos especificados na Sede Electrónica de MUFACE . Nesta ligazón explícase como obter un certificado do FNMT, que se instala no seu navegador e non require ningún tipo de hardware. Con este certificado poderá realizar trámites na nosa Sede Electrónica.

    Se desexa rexistrarse en Cl@ve, hai oficinas de MUFACE nas que pode facelo, coñeza aquí cales son , e para coñecer outros modos de facelo, entre  aquí

  • Podo obter información de Muface a través do meu correo electrónico?

    Acordeón de Podo obter información de Muface a través do meu correo electrónico?

    MUFACE enviaralle correos electrónicos informativos, Ademais, si desexa recibir información a través do seu correo electrónico, está dispoñible o Formulario da Oficina de Información ao Mutualista. Para efectuar consultas, entre aquí, ou fágao mediante a Aplicación para dispostivos móbiles de Muface.