accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

¿Problemas para acceder á sede electrónica?

Pode realizar trámites co DNI electrónico, ou cun certificado electrónico dos especificados na Sede Electrónica de MUFACE . O Certifficado do FNMT se instala no seu navegador e non require ningún tipo de hardware. Con este certificado poderá realizar trámites na nosa Sede Electrónica.

Se desexa rexistrarse en Cl@ve, ferramenta que non require nin software engadido nin cartón físico,    como facelo sen desprazarse.

AXUDA EN CASO DE PROBLEMAS DE ACCESO Á NOSA SEDE ELECTRÓNICA

Se atopas dificultades coa túa identificación electrónica (Cl@ve, certificado electrónico ou DNIe) ou calquera outro problema para acceder á nosa sede electrónica, podes obter información útil a través de dúas vías:

1)   Chame ao 060  e di "problema de procesamento electrónico", poñerache a unha persoa que che poida axudar.

2)  Accede ao Punto de Acceso Xeral (PAG 060)   e fai a túa consulta no chat web, onde atoparás información para solucionar o teu problema.

3) Consultar MUFACE a través do Formulario de Atención ao Mutualista, a través da App ou a través da páxina web, utilizando o itinerario Información xeral/dificultades técnicas/sede electrónica