¿Problemes d'accés a la seu electrònica?
Pot realitzar tràmits amb el DNI electrònic, o amb un certificat electrònic dels especificats a la Seu Electrònica de MUFACE . El certificat de la FNMT s'instal·la en el seu navegador i no requereix cap tipus de hardware. Amb aquest certificat podrà realitzar tràmits a la nostra Seu Electrònica.
Si desitja registrar-se en Cl@ve, eina que no requereix ni software afegit ni targeta física, vegi com fer-ho sense desplaçar-se.
AJUDA EN CAS DE PROBLEMES D'ACCÉS A LA NOSTRA SEU ELECTRÒNICA
Si trobeu dificultats amb la vostra identificació electrònica (Cl@ve, certificat electrònic o DNIe) o qualsevol altre problema d'accés a la nostra seu electrònica, podeu obtenir informació útil per dos canals:
1) Truqueu al telèfon 060 i digueu "problema de tramitació electrònica", us passaran amb una persona que us podrà ajudar.
2) Entreu al Punt d'Accés General (PAG 060) i formuleu la vostra consulta al webxat, on podeu trobar informació per resoldre el vostre problema.
3) Consulteu MUFACE a través del Formulari d'Atenció a Mutualistes, mitjançant l'App oa través de la pàgina web, utilitzant l'itinerari Informació general/difcultadestècniques/seu electrònica