Problemas para acceder á sede electrónica?
Podar realizar trámites co DNI electrónico, ou cun certificado electrónico dous especificados na Sede Electrónica de MUFACE . Ou Certifficado do FNMT instálase non seu navegador e non require ningún tipo de hardware. Con este certificado poderá realizar trámites na nosa Sede Electrónica.
Se desexa rexistrarse en Cl@ve, ferramenta que non require nin software engadido nin cartón físico, como facelo sen desprazarse.
AXUDA EN CASO DE PROBLEMAS DE ACCESO Á NOSA SEDE ELECTRÓNICA
Se atopas dificultades coa túa identificación electrónica (Cl@ve, certificado electrónico ou DNIe) ou calquera outro problema para acceder á nosa sede electrónica, podes obter información útil a través de dúas vías:
1) Chame ao 060 e dei "problema de procesamento electrónico", poñerache a unha persoa que che poida axudar.
2) Accede ao Punto de Acceso Xeral (PAG 060) e fai a túa consulta non chat web, onde atoparás información para solucionar ou teu problema.
3) Consultar MUFACE a través do Formulario de Atención ao Mutualista, a través dá App ou a través dá páxina web, utilizando ou itinerario Información xeral/dificultades técnicas/sede electrónica