accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira

Procedementos, formularios, Oficinas e outras xestións con MUFACE

Nas oficinas de MUFACE  só atendemos urxencias de asistencia sanitaria, sen cita,  ou, con cita,  asuntos que non permitan outro tipo de xestión ( teléfono 060, teléfono servizo provincial, e-mail servizo provincial, correo postal, sede electrónica ou APP),

Para solicitar cita previa, entre AQUÏ.

 

  • Prestacións: trámites xerais

    Acordeón de Prestacións: trámites xerais

    Onde podo obter vos impresos de solicitude de prestacións?

    Podar descargalos dá páxina web, non apartado de Impresos dá Sede Electrónica ou solicitalos en calquera Oficina de Muface, chame por teléfono ou escriba un correo *electronico. Tamén, na páxina web, ao final dá páxina de cada prestación específica, figura ou impreso correspondente. As prestacións máis demandadas poden solicitarse por Internet, tamén desde a  Sede Electrónica

    Para pedir unha prestación que documentos teño que achegar á solicitude?

    A documentación a achegar é a que indíquese en cada impreso de solicitude. Se se fai por Internet, vos documentos deben escanearse.

    Que datos deben figurar nas facturas que acompañan á solicitude de prestacións?

    As facturas debrán  posuír todos vos requisitos legais, detallar conceptos e prezos e incluír  constancia do pago (“recibín ou pago”) ou ir acompañadas do correspondente recibo que acredite aquel. Non caso de material ortoprotésico, nas facturas debe figurar sempre ou código do produto.

    Que fago se perdín a factura?

    Solicitar do expedidor un duplicado, non que figure ou literal “Duplicado”.

    Como consulto en que situación atópase unha prestación que solicitei?

    Na nosa Sede Electrónica , a APP; ou a través de a Oficina de Muface onde presentou ou á que enviou a súa solicitude sempre por correo electrónico ou teléfono..

    Cal é ou prazo xeral para solicitar unha prestación de MUFACE?

    Salvo que se trate dunha prestación suxeita a convocatoria, na que se fixa expresamente ou prazo de presentación dás solicitudes (bolsas, dependencia, asistenciais...), ou dereito ao recoñecemento dás prestacións prescribirá ao cinco anos, a partir do día seguinte a aquel en que teña lugar ou feito causante dá prestación de que se trate. A prescrición interromperase, ademais de por a reclamación ante a Mutualidade Xeral, polas causas ordinarias establecidas non artigo 1973 do Código Civil.

  • Direccións de oficinas de MUFACE

    Acordeón de Direccións de oficinas de MUFACE

    Cales son as oficinas nas que podo facer vos trámites de MUFACE?

    As oficinas de MUFACE esixen cita previa, e só atenden sen cita urxencias de asistencia sanitaria ou, con cita, xestións que non podar realizarse máis que presencialmente na oficina. Ten dispoñibles ou seu correo e ou seu teléfono nesta ligazón:: Oficinas dúas Servizos Provinciais, en horario de 9:00 a 14:00 horas de luns a venres, segundo ou calendario laboral de cada provincia. 

    Ves nesta ligazón como solicitar cita previa en cada oficina.


    Na actualidade, é posible a tramitación telemática dá maior parte dás prestacións, sen necesidade de desprazamentos,  a través dá nosa Sede Electrónica.

     

    Ademais dás oficinas de atención ao público, existe algunha oficina onde poida realizar consultas?

    Se, non Servizo de Información Teléfonica dá Oficina de Información ao Mutualista (OIM), chamando ao 060.

    A OIM tamén dispón dun formulario de contacto para información, consultas e suxestións. Podar utilizarse a través de Internet ou tamén mediante a App App para dispositivos móbiles de Muface.

  • Vida laboral

    Acordeón de Vida laboral

    Non seu día fun funcionario e cotizaba a MUFACE pero, na miña Vida Laboral dá Seguridade Social, non aparecen lestes anos de servizo. Onde debo acudir para solucionar este tema?

    Ou concepto de Vida laboral non existe non réxime especial dá Seguridade Social dous Funcionarios Civís do Estado. 

    Ou documento que acredita vos servizos prestados como funcionario público, nos diferentes corpos e escalas dá Administración, é ou certificado de servizos prestados que emiten as unidades de persoal correspondentes. Neste certificado constan vos anos e ou corpo aos que se pertenceu en cada período e deberá solicitalo na Unidade de Persoal do seu destino como funcionario. Non caso de que a situación do funcionario sexa distinta dá de Servizo Activo, a certificación deberá ser solicitada á Dirección Xeral dá Función Pública para vos Corpos Xerais e Escalas Interdepartamentales, e ao Ministerio de adscrición tratar de Corpos Especiais.

  • Cambio de domicilio

    Acordeón de Cambio de domicilio

    Como podo comunicar un cambio do domicilio?