accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira

As mais consultadas

  • Talonarios de receitas

    Acordeón de Talonarios de receitas

    Cantas vías teño para solicitar talonarios de receitas?

    Non acuda ás nosas oficinas para solicitar talonarios de receitas, lembrámoslle que,para  a solicitude de Talonarios de Receitas ten dispoñible::

    AVISO: Ou correo electrónico como vía para a solicitude de talonarios só podar utilizarse en Canarias, Ceuta e Melilla.

    Podo solicitar un talonario de receitas por internet?

    Se, 24 horas ao día, todos vos días do ano e sen necesidade de desprazarse, a través dá nosa Sede Electrónica .

    • Con certificado electrónico, DNI electrónico, Cl@ve Permanente ou CL@VEPIN. Non require rexistro previo. Permite elixir en que dirección se recibe ou talonario de receitas.
    • Cl@ve permitiralle acceder a determinadas prestacións e a outros moitos servizos dás administracións públicas sen necesidade de cartón ou software engadido, e podar rexistrarse presencialmente ou de forma telemática: 
    • Tamén pode realizarse a través dá aplicación para dispositivos móbiles (App Móbil), para ou que hai que rexistrarse previamente. Se desexa rexistrarse entre aquí.    Ou usuario será ou número de DNI/NIE do titular de MUFACE. Permite elixir en que dirección recíbese ou talonario de receitas.

    Como podo pedir un talonario de receitas por outros medios?

    Podar chamar ao teléfono 060 en calquera momento, só debe ter a man ou seu DNI e código postal.

    Tamén pode facelo remitindo á súa Oficina de MUFACE por correo postal ou modelo de  Peticion_Talonario_Receitas(Abre en nova xanela) que poderá descargarse dá páxina web ou, na súa falta, enviando un escrito de pedimento á devandita Oficina, onde faga constar vos datos correspondentes (nome e apelidos, nº de afiliación, obxecto dá solicitude, nº do talonario anterior ou dá última receita do mesmo) e data e firma.

    Podo solicitar máis dun talonario?

    Só en caso de familias numerosas ou enfermidades crónicas, achegando informe médico. Nestes casos poderanse entregar dous talonarios.

    Son un mutualista de opción pública. Podo solicitar talonarios?

    Vos mutualistas de opción pública podar obter un máximo de 2 libros de receitas ao ano, xa que dispoñen de receita electrónica e é interoperable en todo ou territorio nacional. As receitas en papel só poderán ser prescritas, se é ou caso, por médicos pertencentes á sanidade pública e, en ningún caso, por facultativos dás entidades concertadas ou dás asistencias privadas, podendo aplicarse sancións por infraccións regulamentarias.

    Quero solicitar un talonario de receitas, pero estou desprazado fóra do meu domicilio habitual. Pódenmo enviar a outros acenos?

    • Por Internet, accédese á nosa  Sede Electrónica co seu DNIe ou certificado electrónico recoñecido, Cl@ve Permanente ou CL@VEPIN, ao facer a pedimento podar modificar vos acenos que aparecen en pantalla. Este cambio é PUNTUAL e non se reflicte nos datos que figuran na base de datos de MUFACE nin serve para futuros envíos.
    • Tamén pode solicitalo en a  Oficina de MUFACE  enviando por correo postal ou modelo de Peticion_Talonario_Receitas que figura na páxina web, documento co que pode comunicar calquera cambio non domicilio de envío.

    Teño talonarios de receitas de distintas épocas Pódoos seguir utilizando?

    Non, só son válidos vos talonarios de cor azul ou gris cuxas dimensións sexan de 22 por 12 centímetros e en cuxa parte inferior figure ou código de receita alfanumérico composto pola letra E seguida de 11 díxitos.

    Cos talonarios de receitas que non son válidos Que fago?

    Podar depositalo nos Servizos Servizos Provinciais ou Oficinas Delegadas dá Mutualidade para a súa destrución.

    Que fago lla Oficina de farmacia rexéitame unha receita que non cumpre vos requisitos anteriores de tamaño ou coa estrutura de datos distintos e, sobre todo, sen codificación alfanumérica?

    É necesario que ou facultativo lle prescriba novamente ou medicamento en receita válida, se non dispón doutro talonario deberá solicitar un novo polos procedementos indicados nas preguntas anteriores.

  • Incompatibilidades en beneficiarios por duplicidade

    Acordeón de Incompatibilidades en beneficiarios por duplicidade

     

    Podar vos meus fillos e beneficiarios conservar a asistencia sanitaria de MUFACE mentres  foron contratados de maneira temporal ou mentres realizan prácticas fomativas?

    Non. Calquera alta como traballador por conta allea, independentemente dá natureza eventual ou temporal do contrato, así como ou alta como traballador autónomo, determinan a baixa como beneficiario de MUFACE, dado que esa relación laboral leva a protección sanitaria como asegurado do Sistema Nacional de Saúde.

    Polo mesmo motivo, tampouco poden ser beneficiarios de MUFACE vos perceptores dá prestación ou ou susbidio de desemprego, as rendas básicas de inserción social ou calquera outra pensión ou prestación dá Seguridade Social, dado que a súa percepción supón ou alta como asegurado do Sistema Nacional dá Saúde.

    MUFACE efectúa de maneira periódica cruces de información de vos seus beneficiarios cos afiliados de alta non Réxime Xeral dá Seguridade Social, ISFAS, MUGEJU e coa de asegurados do Sistema Nacional de Saúde.

    Esta situación é incompatible coa de permanecer como beneficiario en MUFACE tal como establéceno vos requisitos de alta de beneficiarios. Por tanto, en esrtos casos, ou mutualista debe proceder a dar de baixa aos beneficiarios que se atopen nesta situación non menor tempo posible.

    LUGARES DE PRESENTACIÓN.

    Poderá realizar esta comunicacióna través dá Sede Electrónica de Muface, neste caso mediante Certificado Electrónico ou DNI Electrónico. Vos beneficiarios podar tamén darse de baixa a través dá App para dispositivos móbiles , previo rexistro (con nome de usuario e contrasinal).

    Para comunicar a baixa, tamén poderá enviar ás oficinas de Muface ou presentar nelas ou seguinte impreso debidamente cumprimentado  AB_2.pdf(Abre en nova xanela)

     

    Se como mutualista recibiu unha carta de MUFACE como consecuencia deste proceso debe proceder como se detalla a seguir:

     

     

    A protección sanitaria a través do Sistema Nacional de Saúde implica en todo caso a baixa como beneficiario en MUFACE?

    Vos beneficiarios só teñen dereito a acceder á asistencia sanitaria a través dun único sistema de protección social. Con carácter xeral, cando son asegurados do Sistema Nacional de Saúde non poden ser beneficiarios de MUFACE (incompatibilidade absoluta); e cando tense dereito á asistencia sanitaria como beneficiarios en dous sistemas de protección social debe exercitarse un dereito de opción por un deles (incompatibilidade relativa), por exemplo, cando un proxenitor é mutualista e ou outro traballador por conta allea.

    Excepcionalmente ou INSS permite renunciar á asistencia sanitaria como asegurado do SNS nos supostos de prórroga na protección tras cesamento laboral, cando se é demandante de emprego e non percíbese prestación, ou cando a cobertura recíbese unicamente pola residencia en España

  • Cambios de entidade médica

    Acordeón de Cambios de entidade médica

    Cambios de entidade médica

    As persoas mutualistas poden optar polo INSS/Sistema Sanitario Público como entidade fornecedora dá asistencia sanitaria, ou por Entidades de Seguro, que ata ou 31 de decembro de 2024 son ASISA, DKV e SEGURCAIXA ADESLAS.

    Podo cambiar do Sistema Sanitario Público a opción concertada e viceversa? E se xa estou na opción concertada, podo elixir outra entidade?

    Se. As persoas mutualistas e beneficiarias con Documento asimilado ao de Afiliación, adscritas tanto ao INSS (Sistema Sanitario Público) como ás Entidades de Seguro de Asistencia Sanitaria, podar solicitar ou cambio de sistema ou entidade durante ou mes de xaneiro de cada ano.

    Só admitirase unha solicitude de cambio en cada período ordinario e vos servizos elixidos serán obrigatorios ata a apertura do próximo período de cambio.

    Fóra deste período ordinario só podar facer cambios en determinados casos. Tamén, se se cumpren vos requisitos, podar realizar un cambio extraordinario ao INSS por razóns de asistencia médico-hospitalaria. Lestes procedementos descríbense non apartado 2 dá páxina Cambio de entidade sanitaria .

    Que pasa se non quero solicitar ningún cambio: debo confirmar a permanencia na miña entidade?

    Non. Tituláresvos que non soliciten cambio continuarán adscritos automaticamente á mesma entidade en que ou estivesen ao 31 de decembro do ano anterior.

    Como podo xestionar ou cambio ordinario de sistema ou entidade de asistencia sanitaria?

    Existen varias opcións:

    • A primeira e recomendable é a través dá Sede electrónica de MUFACE , utilizando vos medios de acceso proporcionados pola plataforma Cl@ve (certificado dixital, DNI electrónico, Cl@ve Permanente ou Cl@ve PIN). Desta forma podar facer ou trámite en calquera momento durante as 24 horas do día sen necesidade de desprazamentos. Podar rexistrarse en Cl@ve nas nosas Oficinas (con quenda previa) ou noutras oficinas de rexistro .
    • Disponse de identificación dixital, tamén pode descargarse e cumprimentar ou modelo de solicitude para cambio de entidade e envialo á súa oficina provincial de MUFACE a través do Rexistro Electrónico Común dá Administración Xeral do Estado (REC) ou outros rexistros electrónicos.
    • Se non dispón de identificación dixital, podar descargar e cumprimentar ou modelo de solicitude para cambio de entidade e envialo á súa oficina provincial de MUFACE por correo postal ( directorio dás nosas Oficinas ) ou rexistrándoo en calquera do resto de rexistros previstos non art. 16 dá Lei 39/2015, do 1 de outubro , do Procedemento Administrativo Común dás Administracións Públicas.
    • En última instancia, se non puidese acceder ou utilizar ningún destes medios, para obter ou modelo de solicitude pode acudir á súa oficina de MUFACE (solicitando quenda previa ), aínda que debe ter en conta que a atención presencial resérvase principalmente para urxencias ou cuestións que non admiten outra canle e que non principio do ano podar existir saturación nalgunhas dás nosas oficinas.

    Debo pedir ou cambio para vos meus beneficiarios?

    Non. As persoas beneficiarias quedan adscritas á nova entidade e de baixa na anterior non mesmo momento que ou mutualista.

    Realizado ou cambio ordinario, cando produce efecto? Teño que comunicarllo á nova entidade?

    Non momento en que se realiza ou cambio, na Sede electrónica (se ou tramitou con identificación dixital) ou na súa Oficina Provincial de MUFACE, vostede xa está adscrito á nova entidade e de baixa na anterior, sen que existan períodos de carencia para ningún tipo de asistencia.

    Non é necesario que realice ningunha xestión porque MUFACE encárgase de comunicar diariamente de forma telemática vos cambios realizados ás Entidades Médicas e ao INSS, así como calquera dato necesario para a prestación dá asistencia sanitaria e farmacéutica recollida non concerto sanitario.

    Poderá comprobar a súa nova adscrición entrando non servizo electrónico Vos seus datos en MUFACE, ou descargar un certificado de adscrición, tamén na sede electrónica. MUFACE xa non envía tarxetas de afiliación tras ou cambio de entidade.

    Respecto de tarxeta sanitaria, seralle enviada ao seu domicilio pola entidade nunha semana se cambiou a unha entidade concertada. En cambio, se cambiou a servizo público de saúde, debe ir ao centro de saúde a solicitar a/s tarxeta/s.

    Cando recibirei a tarxeta sanitaria dá nova entidade?

    É importante resaltar que a tarxeta sanitaria emítea a súa entidade, non MUFACE.

    • Se cambiou do INSS/Servizos Públicos de Saúde a unha entidade concertada, ou xa era de opción concertada pero cambiou de entidade, recibirá non seu domicilio a/s tarxeta/s sanitaria/s dá nova entidade non prazo máximo de sete días naturais. En caso de necesidade, podar solicitar á entidade unha tarxeta sanitaria provisional.
    • Se realizou ou cambio ao INSS/Servizos Públicos de Saúde, debe acudir ao seu Centro de Saúde e solicitar a súa emisión.

    Se durante ou mesmo mes de xaneiro, tras solicitar ou cambio de entidade, consulto ou Catálogo de Provedores do ano e observo que ou médico ou centro onde acudo habitualmente non figura non cadro médico dá nova entidade, podo desistir dá miña solicitude?

    Ou cambio non admite a reversión unha vez solicitado. Por iso, é recomendable consultar ou catálogo dá nova entidade escollida antes de facer unha solicitude de cambio.

    Como mutualista, cantas veces podo cambiar de entidade?

    Podar solicitar ou cambio cada ano durante ou período ordinario para facelo (mes de xaneiro) ou fóra do en casos determinados, salvo que se producise un cambio desde unha entidade concertada ao INSS/Servizo Público de Saúde por causas extraordinarias, nese caso deberá permanecer neste durante dous anos sen poder realizar ningún cambio.

     

  • Formas de acceso á Sede Electrónica e axuda en caso de problemas

    Acordeón de Formas de acceso á Sede Electrónica e axuda en caso de problemas

    Vos servizos dá Sede Electrónica están integrados en Cl@ve  (plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firma electrónica).

    Isto quere dicir que *used poderá xestionar prestacións a través dá sede electrónica con Certificado dixital, DNI electrónico ou a identificación Cl@ve. Recomendamos aos *mutualistas que se rexistren  e obteñan a identificación Cl@ve.

    Cl@ve permitiralle acceder a determinadas prestacións e a outros moitos servizos dás administracións públicas sen necesidade de cartón ou software engadido, e podar rexistrarse *presencialmente ou de forma telemática: 

    Información Cl@ve

    AXUDA EN CASO DE PROBLEMAS DE ACCESO Á NOSA SEDE ELECTRÓNICA

    Se atopas dificultades coa túa identificación electrónica (Cl@ve, certificado electrónico ou DNIe) ou calquera outro problema para acceder á nosa sede electrónica, podes obter información útil a través de dúas vías:

    1) Chame ao 060 e dei "problema de procesamento electrónico", poñerache a unha persoa que che poida axudar.

    2) Accede ao Punto de Acceso Xeral (PAG 060) e fai a túa consulta non chat web, onde atoparás información para solucionar ou teu problema.