accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
26/09/2023

Esténdese o servizo telefónico MUFACE75+

O colectivo de mutualistas con 75 anos ou máis adscritos aos Servizos Provinciais de Alacante e Huelva gozará do servizo MUFACE 75 xunto ás outras 42 provincias onde xa funciona.

A través deste teléfono de atención preferente poderán realizar as xestións básicas máis frecuentes, como solicitar talonarios de receitas ou cita previa.

Atención preferente a maiores de 75 anos

MUFACE ampliou o servizo telefónico preferente aos e as mutualistas maiores de 75 anos que estean adscritos ás oficinas de Huelva e Alacante. Desde o pasado febreiro outras 42 oficinas, entre as que se atopan Madrid, Valencia ou Barcelona, están a dar este servizo.

Actualmente, 172.156 mutualistas teñen 75 ou máis anos de idade, ou van cumprir 75 en 2023. Deles, un 87% poderán a partir de hoxe utilizar estes teléfonos provinciais.  As liñas de MUFACE 75+ son fixas e de tarificación ordinaria.

 

 

Servizos que inclúe e  modo de operar

 
A persoa que atende o servizo preguntará a cada mutualista o seu nome e DNI, co fin de comprobar os datos de adscrición e idade, xa que este é un servizo específico e reservado ao colectivo de persoas maiores.

Comprobados os seus datos, os e as mutualistas poderán:

  • Solicitar cita previa nas Oficinas de Muface nas provincias indicadas.

  • Solicitar o envío dun talonario de receitas.

  • Realizar xestións de trámite único, como certificados, modificación de datos de contacto básicos (sen cambio de provincia) ou Cartón Sanitario Europea.

  • Realizar as consultas que estimen oportunas.

O servizo está dispoñible de 09.00 a 14.00 horas, de luns a venres laborables.

Este colectivo tamén poderá seguir canalizando os seus pedimentos de consulta, cita previa ou talonario de receitas polo resto das canles establecidas (App, sede electrónica, teléfono 060 e correo postal), igual que o resto do colectivo.

Números de teléfono (lvos números que aparecen en vermello cambiaron, para dar un mellor servizo e evitar esperas):

.

 

Para realizar consultas ou solicitar servizos de MUFACE 75, basta con chamar aos teléfonos que aparecen no cadro. O número pode ser o mesmo que se utiliza habitualmente ou outro distinto.

As provincias coa casa en branco aínda non implantaron o servizo, aínda que a final de ano  estará operativo en todas elas. A información tamén está As nosas Oficinas .

 

Previsións de futuro

 

A Mutualidade ten previsto articular, a finais deste ano, o servizo nos restantes 8 Servizos Provinciais (Asturias, Cádiz, Córdoba, As Palmas, Lleida. Lugo, Tarragona e Tenerife) para dar atención completa ao colectivo deste segmento de idade.

Polo seu carácter preferente, a implantación de liñas e extensión do proxecto faise a medida que se van asegurando os recursos humanos dispoñibles para atendelas.

 

Información relacionada