accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
13/02/2023

Novo servizo telefónico Madrid 75

MUFACE implanta un servizo telefónico para mutualistas de 75 anos de idade ou maiores adscritos ás oficinas de Madrid. Dispoñible desde o 13 de febreiro, permitirá contactar coas oficinas de MUFACE en Madrid. Poderanse solicitar talonarios, pedir cita previa e realizar algunha outra xestión.

Atención concreta a maiores de 75 anos residentes en Madrid

Os mutualistas residentes en Madrid de 75 anos ou máis dispoñen desde hoxe dun novo servizo telefónico para realizar as xestións básicas máis frecuentes, tales como solicitar talonarios de receitas ou pedir cita previa. Unha das preocupacións de MUFACE é dar á súa transformación dixital o ton exacto que permita neutralizar a fenda dixital alí onde exista. Unha parte do colectivo MUFACE que precisa maior atención é a formada por persoas maiores de 75 anos en cidades de gran poboación, onde é máis difícil acceder ás oficinas ou, sobre todo, contactar telefonicamente.

Analizáronse neste sentido as queixas habidas respecto diso en 2022 e os resultados para mutualistas de Madrid da enquisa sobre canles de comunicación realizada o pasado abril, cuxos resultados poden verse na páxina web de MUFACE . Na este enquisa, diferenciáronse tramos de idade e de adscrición a determinadas oficinas, o que permitiu centrar o estudo.

Canto ás cifras de colectivo mutualista, o 13,88% dos e as mutualistas titulares ten 75 ou máis anos de idade (146.330), e deles un 2,70% (28.484) están adscritos ou adscritas ás oficinas de Madrid. Esta proporción é maior que en calquera outra provincia.

Neste momento e cos recursos dispoñibles, apréciase necesario articular un servizo específico en Madrid que asegure a atención telefónica a mutualistas de maior idade que o precisen, e facilítelles os servizos básicos máis utilizados

Servizos que inclúe

A persoa que atenda o servizo preguntará  a cada mutualista o nome e DNI, co fin de comprobar os datos de adscrición e idade, xa que este é un servizo específico e reservado para o colectivo de persoas maiores residentes en Madrid.

Comprobados os seus datos, os e as mutualistas poderán:

  • Solicitar cita previa nas Oficinas de Muface en Madrid
  • Solicitar o envío dun talonario de receitas.
  • Algunhas xestións de trámite único, como certificados, modificacións de datos ou Cartón Sanitario Europea.
  • Realizar as consultas que estimen oportunas.

Evítanse así desprazamentos ás oficinas por cuestións sinxelas e de uso masivo. Este colectivo de Madrid poderá seguir canalizando os seus pedimentos de consulta, cita previa ou talonario polo resto das canles establecidas (App, sede, teléfono 060 correo postal) do mesmo xeito que o resto do colectivo.

Previsións de futuro

Canto a outros Servizos Provinciais  con gran volume de colectivo e saturación da  atención telefónica, e unha vez avaliado o funcionamento desta nova liña de Madrid, está previsto articular neles sistemas similares para dar atención a esta franxa de idade ao longo de 2023. A implantación de liñas e extensión do servizo farase a medida que se vaian asegurando os recursos humanos  dispoñibles para atendelas.

Outros detalles do servizo e comunicación a mutualistas

O servizo prestarase desde o 13 de febreiro a través do teléfono 912739565, lou que asegura un custo razoable a usuarios e usuarias. 

O horario é:

  • Luns a venres: de 9,00 a 14,00

A persoa que atenda preguntará  a cada mutualista o nome e DNI, co fin de comprobar os datos de adscrición e idade, xa que este é un servizo específico e reservado para o colectivo de persoas maiores residentes en Madrid.

Canto á comunicación a mutualistas, envíanse correos electrónicos e SMS informativos ao público potencial.

Proximidade ao colectivo e cultura centrada en persoas

Con esta medida, MUFACE segue as pautas do Plan MUFACE Avanza 2021-2023 e incide no obxectivo estratéxico de proximidade ao colectivo (omnicanalidad) e de crear unha cultura centrada nas persoas. Todos os servizos de MUFACE e as canles polos que poden tramitarse responden a unha vontade inclusiva e de neutralización da fenda dixital, sempre tendo en conta os recursos de que se dispón.