accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira

Enquisas de satisfacción realizadas ao colectivo MUFACE

Introdución

En  2021 comezan a realizarse enquisas en MUFACE de modo sistemático, en virtude do previsto no Plan MUFACE Avanza (proxecto IV.2.2- “Enquisas de Satisfacción”). As enquisas son creadas coa aplicación da Secretaría Xeral de Administración Dixital de xestión e edición de formularios (FORMA), con total garantía de privacidade e confidencialidade.

Destacan tres enquisas en 2022 pola amplitude do colectivo enquisado e o relevante do servizo: cita previa, canles de comunicación e afiliación masiva de persoal docente. En todas elas alcanzouse a significancia estatística e os seus resultados xeraron propostas de mellora de gran interese.

En 2023 abórdanse cuestións de gran relevancia para MUFACE como é a satisfacción de colectivo mutualista coas súas prestacións, e vólvese a repetir a enquisa a novos mutualistas docentes afiliados en setembro, este exercicio de gran entidade debido aos procesos de estabilización. Igualmente, realízase unha enquisa de percepción sobre receita electrónica concertada no tres primeiros territorios en implantar a ferramenta.

En  2024 realizouse unha gran enquisa para avaliar a satisfacción de mutualistas respecto da atención prestada por Servizos Provinciais e Oficinas Delegadas, a través das diversas canles existentes, e outra relativa ás bolsas de estudo, sinaladas polos mutualustas como mellorables noutros procesos de enquisa.

É necesario agradecer as súas respostas aos e as mutualistas que  cobren e envían os cuestionarios, xa que os resultados destes instrumentos de análises son elementos de gran valor á hora de realizar accións de mellora dos nosos servizos.