accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
20/06/2023

Servizo telefónico MUFACE75+ noutras 20 provincias

O colectivo de mutualistas con 75 anos ou máis adscritos a 20 Servizos Provinciais uniuse ao doutras 22 oficinas da Mutualidade para o uso do servizo telefónico MUFACE 75+.
Con el poderán realizar as xestións básicas máis frecuentes, como solicitar talonarios de receitas ou pedir cita previa.

Atención preferente a maiores de 75 anos

MUFACE ampliou o servizo telefónico preferente aos e as mutualistas maiores de 75 anos que estean adscritos ás oficinas de  20 provincias. Entre febreiro e maio, outras 22 oficinas, entre as que se atopan Madrid, Valencia ou Barcelona, comezaron a ofrecer este servizo. Cabe ter en conta que, actualmente, 168.953 mutualistas teñen 75 ou máis anos de idade. Deles, un 82% poden utilizar xa estes teléfonos provinciais.  As liñas de MUFACE 75+ son fixas e de tarificación ordinaria.

 

Servizos que inclúe e  modo de operar

A persoa que atende o servizo preguntará a cada mutualista o seu nome e DNI, co fin de comprobar os datos de adscrición e idade, xa que este é un servizo específico e reservado ao colectivo de persoas maiores.

Comprobados os seus datos, os e as mutualistas poderán:

  • Solicitar cita previa nas Oficinas de Muface nas provincias indicadas.
  •  Solicitar o envío dun talonario de receitas.
  •  Realizar xestións de trámite único, como certificados, modificación de datos de contacto básicos (sen cambio de provincia) ou Cartón Sanitario Europea.
  • Realizar as consultas que estimen oportunas.

O servizo está dispoñible de 09.00 a 14.00 horas, de luns a venres laborables.

Este colectivo tamén poderá seguir canalizando os seus pedimentos de consulta, cita previa ou talonario de receitas polo resto das canles establecidas (App, sede, teléfono 060 correo postal) do mesmo xeito que o resto do colectivo.

Nùmeros de teléfono:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Para realizar consultas ou solicitar servizos de MUFACE 75, basta con chamar aos teléfonos que aparecen no cadro. O número pode ser o mesmo que se utiliza habitualmente ou outro distinto. As provincias coa casa en branco aínda non implantaron o servizo, aínda que a final de setembro estará operativo en todas elas.. A información tamén está As nosas Oficinas.

Previsións de futuro

A Mutualidade ten previsto articular nos restantes 10 Servizos Provinciais este servizo para dar atención ao colectivo deste segmento de idade, en setembro deste ano. A implantación de liñas e extensión do proxecto farase a medida que se vaian asegurando os recursos humanos dispoñibles para atendelas.