accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
05/05/2023

Ampliación do servizo telefónico MUFACE 75+

O colectivo de mutualistas con 75 anos ou máis residentes en Barcelona, Burgos e Melilla únese ao de Madrid e, desde hoxe, 5 de maio, dispoñen dun novo servizo telefónico para realizar as xestións básicas máis frecuentes, tales como solicitar talonarios de receitas ou pedir cita previa.

Atención especial a maiores de 75 anos en Barcelona, Burgos e Melilla

MUFACE ampliou o servizo telefónico preferente aos e as mutualistas maiores de 75 anos que residan en Barcelona, Burgos e Melilla. Este servizo leva funcionando desde febreiro en Madrid con notable éxito. Foi precisamente a utilidade demostrada para o colectivo mutualista deste segmento de idade residente na comunidade autónoma madrileña o que levou a estender o este servizo a outras provincias, co fin de salvar a fenda dixital na que, obxectivamente, áchanse inmersas as persoas maiores de 75 anos.

Cabe ter en conta que, actualmente, 167.024 mutualistas teñen 75 ou máis anos de idade. Deles, 10.105 están adscritos a Barcelona , 1.737 a Burgos e 320 a Melilla. Vanse a enviar correos electrónicos e SMS informativos ao colectivo beneficiado polo servizo.

Servizos que inclúe e  modo de operar

A persoa que atende o teléfono preferente preguntará a cada mutualista o seu nome e DNI, co fin de comprobar os datos de adscrición e idade, xa que este é un servizo específico e reservado para o colectivo de persoas maiores residentes en Barcelona Burgos, Madrid ou Melilla.

Comprobados os seus datos, os e as mutualistas poderán:

  • Solicitar cita previa nas Oficinas de Muface nas provincias citadas.
  • Solicitar o envío dun talonario de receitas.
  • Realizar xestións de trámite único, como certificados, modificación de datos de contacto básicos (sen cambio de provincia) ou Cartón Sanitario Europea.
  • Realizar as consultas que estimen oportunas.

Este colectivo poderá seguir canalizando os seus pedimentos de consulta, cita previa ou talonario polo resto das canles establecidas (App, sede, teléfono 060 correo postal) do mesmo xeito que o resto do colectivo.

Liñas e horarios

Para realizar consultas ou solicitar servizos de MUFACE 75, chame a:

  • Madrid: 91 2739565
  • Barcelona: 93 6190029
  • Burgos: 947 75 05 20 (o habitual da oficina)
  • Melilla:  952 99 07 00 (o habitual da oficina)

O servizo está dispoñible de 09.00 a 14.00 horas, de luns a venres laborables.

Previsións de futuro e proximidade ao colectivo

A Mutualidade ten previsto articular noutros Servizos Provinciais sistemas similares para dar atención a esta franxa de idade ao longo de 2023. A implantación de liñas e extensión do servizo farase a medida que se vaian asegurando os recursos humanos dispoñibles para atendelas.

Con esta medida, a Mutualidade segue as pautas do Plan MUFACE Avanza 2021-2023, incide no obxectivo estratéxico de proximidade ao colectivo (omnicanalidad) e de crear unha cultura centrada nas persoas. Todos os servizos de MUFACE e as canles polos que poden tramitarse responden a unha vontade inclusiva e de neutralización da fenda dixital, sempre tendo en conta os recursos de que se dispón.