accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
12/12/2022

Novo servizo electrónico de MUFACE

A solicitude da prestación por fillo, filla ou persoa menor acollida a cargo con discapacidade, así como as súas modificacións, xa poden tramitarse electronicamente.

Dixitalización dos trámites da prestación por fillo ou filla ou persoa menor en acollemento a cargo con discapacidade

Desde o día 12 de decembro xa é posible tramitar as solicitudes novas e as solicitudes de modificación da prestación por fillo, filla ou persoa menor en acollemento a cargo con discapacidade a través da Sede Electrónica de MUFACE , utilizando Cl@ve, certificado dixital ou DNI electrónico.

Esta prestación consiste nunha asignación económica mensual, por fillo, filla ou menor en acollemento con discapacidade, que se establece en función da súa idade, do grao de discapacidade e da necesidade do concurso doutra persoa. As solicitudes poden presentarse durante todo o ano, é dicir, non están suxeitas a convocatoria específica.

Cabe lembrar que, con carácter xeral, as solicitudes de alta e modificación que supoñen un aumento na contía da prestación producen efecto no trimestre natural inmediatamente seguinte a aquel en que se presente a solicitude.

Desde este ano 2022, doutra banda, o procedemento de revisión anual, que leva a cabo entre os meses de marzo e maio,  tamén pode solicitarse a través da Sede Electrónica de MUFACE. Recibíronse por esta canle máis de 2700 declaracións de persistencia de requisitos, o que permite  deducir que o trámite é máis sinxelo para o colectivo de mutualistas, tendo en conta que o colectivo protexido por esta prestación  está ao redor das 7300 persoas.

No ano 2022 déronse de alta 600 expedientes novos e tramitouse a baixa de 702.

 

Atención á fenda dixital: medios convencionais e canle de consulta.

Aínda que se implantan medios dixitais progresivamente para tramitar este tipo de solicitudes, ao tempo mantéñense as canles non electrónicas para as persoas que polo motivo que sexa non utilizan Internet. Deste xeito, cúmprese o principio de omnicanalidad, que garante a efectividade da atención e a preservación do principio de igualdade.

Así, esta nova canle de presentación de solicitudes súmase aos xa existentes, que son:

  • Nas nosas oficinas, acudindo con cita previa.
  • Tamén co impreso oficial , en calquera dos rexistros previstos no artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, ou por correo postal.

 

A Simplificación, obxectivo estratéxico de MUFACE

O Plan MUFACE Avanza 2021-2023, dentro do Obxectivo Estratéxico Simplificación, persegue facilitar ao máximo as xestións do colectivo  mutualista e a axilización da resposta  ás súas necesidades e trámites. Iso supón reducir no maior grao posible o uso do papel e potenciar a sede electrónica como canle de interacción, sempre tendo en conta a fenda dixital e preservando as canles convencionais.

Con este novo servizo e as canles convencionais non dixitais la Mutualidade vai completando progresivamente a súa carta de servizos electrónicos e segue dando a máxima importancia a o obxectivo de transformación dixital, mantendo ao tempo a atención integral e personalizada ás persoas mutualistas.

A información e no seu caso o impreso para formular solicitudes poden verse no apartado correspondente da a nosa páxina web (Prestación por fillo a cargo discapacitado - Familiares - Prestacións e descarga de impresos - Portal Muface).