Registre Electrònic General (REG)
La Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat posa a la disposició dels mutualistes la Seu Electrònica per a accedir per mitjans electrònics a determinats serveis, procediments i tràmits de la seua competència. Pot presentar qualsevol altre escrit o comunicació, que no estiga contemplat en la Seu Electrònica, a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat Orden PCM/1382/2021, de 9 de diciembre, por la que se regula el Registro Electrónico General en el ámbito de la Administración General del Estado.
Per a utilitzar el Registre Electrònic Comú
cal disposar de Cl@ve (utilitzant per a l'autenticació l'App Cl@ve, DNI electrònic o certificat electrònic en vigor. Accedeix al Manual a la direcció del REG.
Per a facilitar la tramitació en el REC, es recomana seguir els següents passos:
- Accedisca al Registre Electrònic General (REG)
- Comprove que compleix els requisits tècnics.
- Comprove que té el DNIe , el certificat digital físic ( targeta) inserit en la ranura de targetes intel·ligents del seu ordinador o el certificat electrònic correctament instal·lat en el navegador des del qual accedeix.
- Prema el botó "Entrar"
- En el formulari d'Alta de Registre Electrònic, esculla com a organisme destinatari: MUTUALITAT GENERAL DE FUNCIONARIS CIVILS DE L'ESTAT (MUFACE), i dins de les opcions, si coneix la dada, esculla la unitat o òrgan a la qual desitja dirigir el seu escrit.
- Complete almenys els camps obligatoris marcats amb asterisc i prema en "Alta de Registre".