accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
22/03/2021

Cita Previa en Ceuta, Cidade Real, A Rioxa e Soria

A partir de hoxe, os servizos provinciais de Ceuta, Cidade Real, A Rioxa e Soria súmanse ao sistema de pedimento de cita previa a través de sede electrónica e teléfono 060. En total, xa son corenta as provincias que dispoñen deste servizo.

Corenta provincias dispoñen xa do sistema de 060 e sede electrónica

Catro novos servizos provinciais de MUFACE –Ceuta, Cidade Real, A Rioxa e Soria -, xa dispoñen desde hoxe do sistema de pedimento de cita previa nas súas oficinas a través da sede electrónica e o teléfono 060.

Para obter cita a partir do 5 de abril en Ceuta, Cidade Real e Soria, e do día 6 de abril na Rioxa -por ser festivo o Luns de Pascua-, as persoas mutualistas residentes nestas provincias deberán utilizar obrigatoriamente o teléfono 060 ou a sede electrónica da Mutualidade. Estas canles xa están dispoñibles desde hoxe, 22 de marzo, nas este oficinas.

A entrada en funcionamento deste servizo beneficia a un total de 36.241 persoas afiliadas de Ceuta (4.754), Cidade Real (17.518), A Rioxa (9.656) e Soria (4.313).

Desde que o 25 de maio de 2020 impúxose a cita previa obrigatoria en todas as oficinas de MUFACE, son xa 40 as provincias que contan co servizo de solicitude a través de sede electrónica e teléfono 060: A Coruña (incluída a oficina de Santiago de Compostela), Áraba Albacete, Alacante, Almería, Asturias, Badaxoz, Barcelona, Bizkaia, Cáceres, Cádiz, Cantabria, Castelló, Ceuta, Cidade Real, Córdoba, Xirona Granada, Huelva, Xaén, León, Lleida, Lugo, Madrid (catro oficinas), Málaga, Murcia, Navarra, Ourense, Palencia, As Palmas, Pontevedra (incluída Vigo), A Rioxa, Salamanca, Sevilla, Soria, Tenerife, Toledo, Valencia, Valladolid e Zaragoza.

O teléfono 060 e sede electrónica, que traballan sobre a aplicación común da Secretaría Xeral de Administración Dixital,  achegan como valor engadido a seguridade e rastrexabilidade, e a posibilidade de concertar cita en calquera momento, mesmo fóra de horas de oficina. Ademais, son dúas canles crave en oficinas cun volume importante de xestión, como as que hoxe se incorporan.

Só DNI e número de móbil

Para solicitar cita previa na sede electrónica de MUFACE non é precisa identificación electrónica, tan só un DNI e un número de teléfono móbil, entrando nesta ligazón .

Canto á chamada ao 060, aconséllase dicir ao principio “cita Previa MUFACE”. Se se precisa cita antes do 5 de abril en Ceuta, Cidade Real e Soria, ou antes do 6 de abril na Rioxa,  basta con chamar ao teléfono ou escribir un e-mail á dirección de cada servizo provincial para solicitala, poden verse os datos de contacto nesta ligazón.

Límite de aforos

Desde o 25 de maio de 2020, data en que se impuxo a cita previa obrigatoria, limitáronse os aforos das oficinas co obxectivo de racionalizar a afluencia de persoas, potenciando ao tempo a sede electrónica, o teléfono, o correo electrónico, o formulario web  ou a App para dispositivos móbiles, como exemplos de canles alternativas ao presencial.

E sempre con estas premisas: en MUFACE sólo atenderanse sen cita previa as urxencias de asistencia sanitaria, e, con cita previa obrigatoria, as xestións que non poidan resolverse por outro medio. Os asuntos que poidan resolverse por unha vía distinta, por exemplo a solicitude de talonarios, a solicitude en papel de axudas dentarias e oculares, a de incapacidade temporal ou o reintegro de gastos de farmacia, non serán atendidos presencialmente nas oficinas.

Respecto da solicitude de talonarios, MUFACE lembra que en outubro de 2020 implantouse o novo servizo de pedimento a través do 060 ( Ver ligazón á noticia )

Balance do sistema de cita previa.

Como balance do sistema de cita previa en MUFACE, nunha etapa na que se intensificou a demanda de xestións por parte do colectivo muutalista, pódese achegar o dato de que entre xuño de 2020 e xaneiro de 2021, inclusive, 254.697 mutualistas acudiron ás oficinas de MUFACE. En xaneiro de 2021, máis do 74% do colectivo mutualista acudiu con cita previa ás oficinas de MUFACE, tendo en conta que un 12% do resto foron atendidos por urxencias sanitarias, que non precisan cita.

Actualmente, é claro que a cita previa xa non é unha novidade para as persoas mutualistas, e considérase xa unha medida consolidada, que permite manter os aforos e distancias de seguridade controlados, así como uns razoables tempos de espera. Á vez que se evita a expansión do Covid 19, foméntase o uso de canles electrónicas no segmento de mutualistas con capacidade para utilizalos.

Conseguir ao mesmo tempo estándares adecuados de calidade de servizo e seguridade é o obxectivo prioritario deste sistema de cita previa, ao que hoxe se sumaron Ceuta, Cidade Real, A Rioxa e Soria