accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
22/02/2021

Cita previa en Bizkaia, Huelva, Lugo e Valladolid

Xa son 36 os servizos provinciais que contan co sistema de Cita Previa a través do teléfono 060 e Sede Electrónica. Hoxe súmanse as oficinas de Bizkaia, Huelva, Lugo e Valladolid.

Únense ao sistema de 060 e sede electrónica

A partir de hoxe, catro novos servizos provinciais de MUFACE -Bizkaia, Huelva, Lugo e Valladolid -, xa dispoñen do sistema de pedimento de cita previa nas súas oficinas a través da sede electrónica e o teléfono 060.

Para obter cita a partir do 8 de marzo, as persoas mutualistas residentes en Bizkaia (15.922), Huelva (18.442), Lugo (12.452) e Valladolid (20.075) deberán utilizar obrigatoriamente o teléfono 060 ou a sede electrónica da Mutualidade. Estas canles xa están dispoñibles desde hoxe, 22 de febreiro, nas este oficinas.

Desde que o 25 de maio de 2020 impúxose a cita previa obrigatoria en todas as oficinas de MUFACE, son xa 36 as provincias que contan co servizo de solicitude a través de sede electrónica e teléfono 060: A Coruña (incluída a oficina de Santiago de Compostela), Áraba Albacete, Alacante, Almería, Asturias, Badaxoz, Barcelona, Bizkaia, Cáceres, Cádiz, Cantabria, Castelló, Córdoba, Xirona Granada, Huelva, Xaén, León, Lleida, Lugo, Madrid (cinco oficinas), Málaga, Murcia, Navarra, Ourense, Palencia, As Palmas, Pontevedra (incluída Vigo), Salamanca, Sevilla, Tenerife, Toledo, Valencia, Valladolid e Zaragoza.

O teléfono 060 e sede electrónica, que traballan sobre a aplicación común da Secretaría Xeral de Administración Dixital, achegan como valor engadido a seguridade e rastrexabilidade, e a posibilidade de concertar cita en calquera momento, mesmo fóra de horas de oficina. Ademais, son dúas canles crave en oficinas cun volume importante de xestión, como as que hoxe se incorporan.

 

Só DNI e número de móbil

Para solicitar cita previa na sede electrónica de MUFACE non é precisa identificación electrónica, tan só un DNI e un número de teléfono móbil, entrando nesta ligazón .

Canto á chamada ao 060, aconséllase dicir ao principio “cita Previa MUFACE”. Se se precisa cita antes do 8 de marzo en Bizkaia, Huelva, Lugo ou Valladolid, basta con chamar ao teléfono ou escribir un e-mail á dirección de cada servizo provincial para solicitala, poden verse os datos de contacto nesta ligazón.

Límitación de aforos

Desde o 25 de maio de 2020, data en que se impuxo a cita previa obrigatoria, limitáronse os aforos das oficinas co obxectivo de racionalizar a afluencia de persoas, potenciando ao tempo a sede electrónica, o teléfono, o correo electrónico, o formulario web  ou a App para dispositivos móbiles, como exemplos de canles alternativas ao presencial.

E sempre con estas premisas: en MUFACE só se atenderán sen cita previa as urxencias de asistencia sanitaria, e, con cita previa obrigatoria, as xestións que non poidan resolverse por outro medio. Os asuntos que poidan resolverse por unha vía distinta, por exemplo a solicitude de talonarios, a solicitude en papel de axudas dentarias e oculares, a de incapacidade temporal ou o reintegro de gastos de farmacia, non serán atendidos presencialmente nas oficinas.

Respecto da solicitude de talonarios, MUFACE lembra que en outubro de 2020 implantouse o novo servizo de pedimento a través do 060 ( Ver ligazón á noticia )

 

Balance do sistema de cita previa.

Como balance do sistema de cita previa en MUFACE, nunha etapa na que se intensificou a demanda de xestións por parte do colectivo mutualista, pódese achegar o dato de que entre xuño de 2020 e xaneiro de 2021, inclusive, foron 254.697 as persoas mutualistas que acudiron ás oficinas de MUFACE. En xaneiro de 2021, máis do 74% do colectivo mutualista acudiu con cita previa ás oficinas de MUFACE, tendo en conta que un 12% do resto foron atendidos por urxencias sanitarias, que non precisan cita.

Actualmente, é claro que a cita previa xa non é unha novidade para o colectivo, e considérase xa unha medida consolidada, que permite manter os aforos e distancias de seguridade controlados, así como uns razoables tempos de espera. Á vez que se evita a expansión do Covid 19, foméntase o uso de canles electrónicas no segmento de mutualistas con capacidade para utilizalos.

Conseguir ao mesmo tempo estándares adecuados de calidade de servizo e seguridade é o obxectivo prioritario deste sistema de cita previa, ao que hoxe se sumaron Bizkaia, Huelva, Lugo e Valladolid.