accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
25/01/2021

Cita Previa en Cantabria, Xirona, León e Palencia

Os servizos provinciais de Cantabria, Xirona, León e Palencia súmanse desde hoxe ao sistema de Cita Previa a través do teléfono 060 e Sede Electrónica. Con estas, xa son 32 as provincias que ofrecen este servizo.

Súmanse ao sistema de 060 e Sede Electrónica

Xa son 32 as provincias que teñen implantado o servizo de cita previa a través do teléfono 060 e Sede Electrónica. Desde hoxe, os servizos provinciais de Cantabria, Xirona, León e Palencia incorpóranse a este sistema, do que se van a beneficiar un total de 62.064 mutualistas. Para obter cita nestas oficinas a partir do 8 de febreiro, as persoas mutualistas de Cantabria (19.524), Xirona (18.330), León (18.135) e Palencia (6.075), deberán facelo obrigatoriamente a través do teléfono 060 ou pola sede electrónica da Mutualidade. Estas dúas canles xa están dispoñibles desde hoxe, 25 de xaneiro, nos este servizos provinciais.

Desde que o pasado 25 de maio impúxose a cita previa obrigatoria en todas as oficinas de MUFACE, se han ido incorporando en distintas fases ao sistema de solicitude a través do teléfono 060 e Sede Electrónica as seguintes provincias: A Coruña (incluída a oficina de Santiago de Compostela), Áraba Albacete, Alacante, Almería, Asturias, Badaxoz, Barcelona, Cáceres, Cádiz, Cantabria, Castelló, Córdoba, Xirona Granada, Xaén, León, Lleida, Madrid (cinco oficinas), Málaga, Murcia, Navarra, Ourense, Palencia, As Palmas, Pontevedra (incluída Vigo), Salamanca, Sevilla, Tenerife, Toledo, Valencia e Zaragoza.

Só DNI e número de móbil

Para solicitar cita previa na sede electrónica de MUFACE non é precisa identificación electrónica, tan só un DNI e un número de teléfono móbil, entrando nesta ligazón:

Canto á chamada ao 060, aconséllase dicir ao principio “cita Previa MUFACE”.

Se se precisa cita antes do 8 de febreiro en Cantabria, Xirona, León e Palencia, basta con chamar ao teléfono ou escribir un e-mail á dirección de cada Servizo Provincial para pedir a correspondente cita, en <strong> esta ligazón

Límite de aforos e balence de atención presencial 2020

Desde o 25 de maio, data en que se impuxo a cita previa obrigatoria, limitáronse os aforos das oficinas co obxectivo de racionalizar a afluencia de persoas, potenciando ao tempo a sede electrónica, o teléfono, o correo electrónico, o formulario web ou a App para dispositivos móbiles, como exemplos de canles alternativas ao presencial.

Respecto da solicitude de talonarios, cabe lembrar que o pasado 13 de outubro MUFACE  implantou o novo servizo de pedimento a través do 060: pódese solicitar o envío en só tres minutos. Basta con ter a man o DNI e Código Postal e dicir ao principio “talonario MUFACE”. Pódese ver máis información entrando aquí

E sempre con estas premisas: en MUFACE só se atenderán sen cita previa as urxencias de asistencia sanitaria, e, con cita previa obrigatoria, as xestións que non poidan resolverse por outro medio. Os asuntos que poidan resolverse por unha vía distinta, por exemplo a solicitude de talonarios, a de incapacidade temporal ou o reintegro de gastos de farmacia, non serán atendidos presencialmente nas oficinas.

Hai que lembrar que as oficinas de MUFACE permaneceron abertas durante toda a pandemia. Como dato de interese a modo de balance do ano pasado pódese achegar que entre xuño e decembro de 2020 226.535 persoas mutualistas foron atendidas presencialmente na Mutualidade. Delas, 26.925 acudiron sen cita por tratarse de urxencias de asistencia sanitaria (11,88 %), 64.955 mutualistas acudiron sen cita ( 28,67%) e, finalmente, 134.655 persoas mutualistas foron atendidas solicitando cita previa (59,44%). Progresivamente, aumenta o número de mutualistas que acoden con cita, entendendo que se trata dunha pauta necesaria para racionalizar a atención presencial e evitar riscos.

A información completa sobre as canles que atenden a solicitude de cita en cada servizo provincial pódese atopar nesta ligazón.