accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
21/09/2020

Cita previa por Sede Electrónica e 060 en 20 provincias

O coelctivo mutualista de Áraba, Ourense e Zaragoza conta desde hoxe co servizo de Cita Previa a través de Sede Electrónica e teléfono 060. Con estas son xa 20 as provincias que ofrecen este sistema, que achega unha maior seguridade e rastrexabilidade e está disponibe as 24 horas do día.

Incorpóranse Áraba, Ourense e Zaragoza

Tres novos servizos provinciais de MUFACE contan desde hoxe coa sede electrónica e o teléfono 060 como canles para solicitar a cita previa nas súas oficinas, obrigatoria en todas as da Mutualidade desde o pasado 25 de maio.

Para obter cita a partir do 5 de outubro, as 46.498 persoas mutualistas de Áraba (4.058) Ourense (10.670) e Zaragoza (31.770), deberán utilizar a sede electrónica ou o teléfono 060. Desde hoxe, 21 de setembro, xa están dispoñibles para solicitar a cita previa polas este canles. En total, xa son vinte as oficinas que contan con este servizo: Áraba Albacete, Alacante, Badaxoz, Barcelona, Cádiz, Castelló, Córdoba, Granada, Xaén, Madrid, Málaga, Murcia, Navarra, Ourense, As Palmas, Sevilla, Tenerife, Valencia e Zaragoza.

O teléfono 060 e sede electrónica, que traballan sobre a aplicación común da Secretaría Xeral de Administración Dixital,  achegan o valor engadido da seguridade e rastrexabilidade, e a posibilidade de concertar cita en calquera momento, mesmo fóra de horas de oficina. Ademais, son dúas canles crave en oficinas cun volume importante de xestión, como as que hoxe se incorporan.

Basta co DNI e número de móbil

Para solicitar cita previa na sede electrónica de MUFACE non é precisa identificación electrónica, tan só un DNI e un número de teléfono móbil, entrando neste ligazón . Canto á chamada ao 060, aconséllase dicir ao principio “cita Previa MUFACE”. Se se precisa cita antes do 5 de outubro en Áraba, Ourense ou Zaragoza, basta con chamar ao teléfono ou escribir un e-mail á dirección de cada servizo provincial para pedir a correspondente cita, nesta enlace .

Limitación de aforos

A cita previa é obrigatoria desde o pasado 25 de maio en todas as oficinas da Mutualidade. Limitáronse os aforos das oficinas e o obxectivo é racionalizar a afluencia de persoas, potenciando ao tempo a sede electrónica, o teléfono, o correo electrónico, o formulario web  ou a App para dispositivos móbiles, como exemplos de canles alternativas ao presencial.

E sempre con estas premisas: en MUFACE só se atenderán sen cita previa as urxencias de asistencia sanitaria, e, con cita previa obrigatoria, as xestións que non poidan resolverse por outro medio. Os asuntos que poidan resolverse por unha vía distinta, por exemplo a solicitude de talonarios, a solicitude en papel de axudas dentarias e oculares, a de incapacidade temporal ou o reintegro de gastos de farmacia, non serán atendidos presencialmente nas oficinas.

Balance do sistema de cita previa.

Como balance do sistema de cita previa en MUFACE, nunha etapa na que se intensificou a demanda de xestións por parte das persoas mutualistas, pódese achegar o dato de que se ofertaron entre xuño e agosto 98.460 citas. Delas, utilizáronse 46.287, é dicir, un 47%. Por ser unha medida nova en MUFACE e ser necesaria unha dose de prudencia e flexibilidade, os funcionarios e funcionarias tamén atenderon a persoas sen cita, informándolles do novo sistema. Finalmente, as urxencias sen cita que se atenderon foron 10.705, relacionadas con cuestións sanitarias que precisan atención inmediata.  O total de persoas atendidas durante o citado trimestre foi de 91.156 .

A información completa sobre as canles que atenden a solicitude de cita en cada servizo provincial pódese atopar nesta enlace .