accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
16/11/2020

Cita previa en Almería, Asturias, Cáceres e Pontevedra

Catro novas provincias incorpóranse hoxe ao sistema de cita previa a través da Sede Electrónica e o teléfono 060. A medida beneficia a 107.007 mutualistas de Almería, Asturias, Cáceres e Pontevedra.

Incorpóranse ao sistema de 060 e Sede Electrónica

Os servizos provinciais de Almería, Asturias, Cáceres e Pontevedra (incluída a oficina delegada de Vigo ) súmanse hoxe ao sistema de pedimento de cita previa a través da sede electrónica e o teléfono 060. Para obter cita nestas oficinas a partir do 30 de novembro, as 107.007 persoas afiliadas de Almería (24.688), Asturias (34.376), Cáceres (16.363) e Pontevedra (31.580), deberán facelo obrigatoriamente a través do teléfono 060 ou pola sede electrónica da Mutualidade. Estas dúas canles xa están dispoñibles desde hoxe, 16 de novembro, nos este servizos provinciais.

Con estas, son xa 28 as provincias que contan con este servizo desde que o pasado 25 de maio impúxose a cita previa obrigatoria en todas as oficinas de MUFACE: A Coruña (incluída a oficina de Santiago de Compostela), Áraba Albacete, Alacante, Almería, Asturias, Badaxoz, Barcelona, Cáceres, Cádiz, Castelló, Córdoba, Granada, Xaén, Lleida, Madrid, Málaga, Murcia, Navarra, Ourense, As Palmas, Pontevedra (incluída Vigo), Salamanca, Sevilla, Tenerife, Toledo, Valencia e Zaragoza.

Só DNI e número de móbil

Para solicitar cita previa na sede electrónica de MUFACE non é precisa identificación electrónica, tan só un DNI e un número de teléfono móbil, entrando en esta ligazón.

Canto á chamada ao 060, aconséllase dicir ao principio “cita Previa MUFACE”. Se se precisa cita antes do 30 de novembro en Almería, Asturias, Cáceres e Pontevedra ou Vigo, basta con chamar ao teléfono ou escribir un e-mail á dirección de cada Servizo Provincial ou Oficina Delegada  (caso de Vigo) para pedir a correspondente cita, nesta esta ligazón.

Límite de aforos

Desde o 25 de maio, data en que se impuxo a cita previa obrigatoria, limitáronse os aforos das oficinas co obxectivo de racionalizar a afluencia de persoas, potenciando ao tempo a sede electrónica, o teléfono, o correo electrónico, o formulario web  ou a App para dispositivos móbiles, como exemplos de canles alternativas ao presencial.

Neste momento, a APP está fóra de servizo por motivos técnicos, pero existen canles alternativas non presenciais para todas as funcionalidades que proporciona a mesma. Respecto da solicitude de talonarios, cabe lembrar que o pasado 13 de outubro MUFACE  implantou o novo servizo de pedimento a través do 060,  a través do que, en tres minutos e soamente con DNI e Código Postal, dicindo ao principio “talonario MUFACE”,  solicítase o envío. Entrando en esta  ligazón accédese á noticia.

E sempre con estas premisas: en MUFACE só se atenderán sen cita previa as urxencias de asistencia sanitaria, e, con cita previa obrigatoria, as xestións que non poidan resolverse por outro medio. Os asuntos que poidan resolverse por unha vía distinta, por exemplo a solicitude de talonarios, a de incapacidade temporal ou o reintegro de gastos de farmacia, non serán atendidos presencialmente nas oficinas.

Balance do sistema de cita previa.

Os datos relativos a uso da cita previa en outubro indican que se ofertaron durante o mes 39.046 citas nas oficinas de MUFACE, tendo en conta que permaneceron abertas durante toda a pandemia. Delas, utilizáronse 24.282, é dicir, un 62,18 %, o que representa unha notable mellora respecto ao 47% que arroxan, por exemplo, os datos de xuño, xullo e agosto.

Por ser unha medida relativamente nova en MUFACE e ser necesaria unha dose de prudencia e flexibilidade, os funcionarios e funcionarias tamén atenderon a persoas sen cita, informándolles do novo sistema, sendo leste o caso de 9.771 atencións prestadas. Finalmente, as urxencias sen cita que se atenderon en setembro foron 4.834, relacionadas con cuestións sanitarias que precisan atención inmediata. Foron por tanto en total 38.887 as persoas atendidas durante o citado mes nas oficinas da Mutualidade.

A información completa sobre as canles que atenden a solicitude de cita en cada servizo provincial pódese atopar nesta ligazón.