accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
02/09/2019

Alta electrónica das persoas beneficiarias

Xa está a disposición de todo o colectivo de mutualistas o alta electrónica de persoas beneficiarias, un novo servizo que permitirá a tramitación da solicitude vía internet, sen desprazamentos ás oficinas. MUFACE afianza así o seu proceso de transformación dixital, un dos obxectivos prioritarios do Plan de Impulso 2017-2020.

Unha xestión máis rápida e eficaz para todos os membros da Mutualidade

Desde o 2 de setembro, todo o colectivo de mutualistas pode tramitar o alta das súas persoas beneficiarias a través da Sede Electrónica de MUFACE . Este novo servizo permitirá a presentación da solicitude vía internet, co fin de simplificar a xestión da mesma.

Con esta medida, MUFACE reforza a súa decidida aposta polo uso das novas tecnoloxías, un dos obxectivos definidos como prioritarios no Plan de Impulso 2017-2020.  En definitiva, trátase de facilitar ao persoal mutualista a súa relación coa Administración, deseñando servizos que permitan xestións sen necesidade de acudir ás nosas oficinas.

 

Avance dixital

Con esta, son xa 12 as tramitacións dixitais novas a disposición dos mutualistas e as mutualistas desde que comezou a execución do Plan de Impulso. Practicamente todas as dispoñibles pasaron a poder utilizarse con identificacións comúns a través da plataforma Cl@ve. Os servizos máis utilizados poden tramitarse dixitalmente na súa integridade, tales como a obtención de talonarios, o cartón sanitario europea, prestacións dentarias e oculares ou prestacións asistenciais.

 

Fácil acceso

O servizo de “Alta electrónica de persoas beneficiarias” está dispoñible na ligazón https://muface.sede.gob.es/procedementos/portada/idp/515

Na pantalla inicial recóllese información sobre os familiares e asimilados a cargo de cada mutualista, así como os requisitos e a documentación que ha de achegarse á solicitude para comezar a formar parte das persoas beneficiarias.

O acceso realizarase a través de Cl@ve, Cl@ve, a plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firma electrónica, polo que poderá utilizarse Cl@ve PermanenteCl@ve PIN , certificado electrónico ou DNi electrónico .

 

Menos documentación

Os documentos necesarios poderán ser facilitados por vía electrónica, mentres que os datos que xa están en poder das administracións públicas non será necesario que os achegue o membro de MUFACE, xa que será a mesma Mutualidade a que consulte dita información, sempre que a persoa interesada autorice este trámite.

A solicitude de alta dentro do ámbito de xente beneficiaria iníciase co pedimento de cada mutualista e finaliza cunha resolución, polo que todas as actuacións realizaranse dentro da mesma solicitude electrónica, sen que ningún titular deba realizar xestións en papel ou formular outras solicitudes para emendar ou responder os requirimentos da Mutualidade. Trátase, por tanto dun proceso completo,  integramente electrónico.

 

Novos persoas beneficiarias

En 2018, a Mutualidade contaba con 488.774 persoas beneficiarias a cargo do conxunto de mutualistas en alta, e prevese que este ano 2019 ingresen 30.000 novos e novas  mutualistas, polo que é clara a oportunidade de pór en marcha este servizo dixital.  Para máis información sobre quen poden acollerse como tales pódese consultar na web de Muface a través da seguinte ligazón:  https://www.muface.es/muface_home/mutualistas/beneficiarios.html

 

Incremento de uso

Con este novo servizo Muface afianza o seu proceso de transformación dixital, e  alíñase coa normativa vixente en materia de utilización de servizos comúns, aumentando a seguridade e afianzando a protección de datos. Reflexo deste esforzo é o incremento do uso desta canle por parte do colectivo mutualista, que foi do 5,72% en 2018 respecto ao exercicio anterior, e que no primeiro semestre de 2019 xa supuxo un aumento do 14,4% comparado co mesmo período do pasado ano.