accesskey_mod_conten
Barra separa capçalera de cos

Registre Electrònic Comú (REC)

La Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat posa a la disposició dels mutualistes la Seu Electrònica per accedir per mitjans electrònics a determinats serveis, procediments i tràmits de la seva competència. Pot presentar qualsevol altre escrit o comunicació, que no estigui contemplat a la Seu Electrònica, a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat (Ordre HAP/566/2013, de 8 d'abril, per la qual es regula el Registre Electrònic Comú).

 

Per utilitzar el Registre Electrònic Comú s'ha de disposar de DNI electrònic o certificat electrònic en vigor.

Per facilitar la tramitació en el REC, es recomana seguir els següents passos:

  1. Accedeixi al Registre Electrònic Comú (REC)
  2. Comprovi que compleix els requisits tècnics.
  3. Comprovi que té el DNIe , el certificat digital físic ( targeta) inserit en la ranura de targetes intel·ligents del seu ordinador o el certificat electrònic correctament instal·lat en el navegador des del qual accedeix.
  4. Premi el botó "Entrar"
  5. En el formulari d'Alta de Registre Electrònic, esculli com a organisme destinatari: MUTUALITAT GENERAL DE FUNCIONARIS CIVILS DE L'ESTAT (MUFACE), i dins de les opcions, si coneix la dada, esculli la unitat o òrgan a la qual desitja dirigir el seu escrit.
  6. Completi almenys els camps obligatoris marcats amb asterisc i premi en "Alta de Registre".