accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
30/05/2023

Ampliación do servizo telefónico MUFACE 75+ a 18 provincias

Ampliación do servizo telefónico MUFACE 75+ a 18 provincias

O colectivo de mutualistas con 75 anos ou máis adscritos a 18 Servizos Provinciais únese ao de mutualistas de Madrid, Barcelona, Burgos e Melilla para o uso do servizo telefónico MUFACE 75+. Con el poderán realizar as xestións básicas máis frecuentes, tales como solicitar talonarios de receitas ou pedir cita previa.

Atención especial a mutualistas con 75 anos ou máis

MUFACE ampliou o servizo telefónico preferente aos e as mutualistas maiores de 75 anos que estean adscritos ás oficinas de 18 provincias. Entre febreiro e abril, foron Madrid, Barcelona, Burgos e Melilla as que implantaron o servizo. Este novo modo de neutralizar a fenda dixital tivo polo momento un impacto moi positivo nos mutualistas que, obxectivamente, poden ter máis dificultades á hora de xestionar os seus asuntos con MUFACE.

Cabe ter en conta que, actualmente, 167.000 mutualistas teñen 75 ou máis anos de idade. Deles, 95.000 están adscritos ás 22 provincias que xa gozan do servizo. Isto supón facilitar as súas xestións a un 57% do colectivo de 75 anos ou maior desa idade.  As liñas de MUFACE 75+ son fixas e de tarificación ordinaria. 

Servizos que inclúe e  modo de operar

A persoa que atende o servizo preguntará a cada mutualista o seu nome e DNI, co fin de comprobar os datos de adscrición e idade, xa que este é un servizo específico e reservado para o colectivo de persoas maiores.

Comprobados os seus datos, os e as mutualistas poderán:

  • Solicitar cita previa nas Oficinas de Muface nas provincias indicadas.
  • Solicitar o envío dun talonario de receitas.
  • Realizar xestións de trámite único, como certificados, modificación de datos de contacto básicos (sen cambio de provincia) ou Cartón Sanitario Europea.
  • Realizar as consultas que estimen oportunas.

O servizo está dispoñible de 09.00 a 14.00 horas, de luns a venres laborables.

Este colectivo tamén poderá seguir canalizando os seus pedimentos de consulta, cita previa ou talonario por o resto das canles establecidas (App, sede, teléfono 060 correo postal) do mesmo xeito que o resto do colectivo.

Nùmeros de teléfono:

Para realizar consultas ou solicitar servizos de MUFACE 75, chame aos teléfonos que aparecen a seguir. O número pode ser o mesmo que se utiliza habitualmente ou outro distinto. As provincias coa casa en branco aínda non implantaron o servizo, aínda que entre xuño e setembro estará operativo en todas elas..A información tamén está As nosas Oficinas.

Previsións de futuro e proximidade ao colectivo

A Mutualidade ten previsto articular no resto dos Servizos Provinciais este servizo para dar atención ao colectivo deste segmento de idade nos próximos meses. A implantación de liñas e extensión do servizo farase a medida que se vaian asegurando os recursos humanos dispoñibles para atendelas.

Con esta medida, a Mutualidade segue as pautas de o  Plan MUFACE Avanza 2021-2023 , incide no obxectivo estratéxico de proximidade ao colectivo (omnicanalidad) e de crear unha cultura centrada nas persoas. Todos os servizos de MUFACE e as canles polos que poden tramitarse responden a unha vontade inclusiva e de neutralización da fenda dixital, sempre tendo en conta os recursos de que se dispón e grazas ao esforzo dos equipos de MUFACE no territorio.