accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
17/05/2023

Melloras na canle de consulta ás oficinas de MUFACE

A canle telemática de consulta a través do formulario web/App está xa dispoñible para as consultas aos Servizos Provinciais de MUFACE. Antes, o formulario servía só para consultas á Oficina de Información a Mutualistas. Agora, tamén as consultas ás oficinas de MUFACE serán contestadas os equipos territoriais a través dese medio.

Integración do formulario web/App nos Servizos Provinciais

MUFACE integrou en cada páxina de información dos seus Servizos Provinciais a posibilidade de acceder ao formulario web/App para realizar consultas telematicamente. Tamén se pode acceder ao formulario directamente a través da ligazón habitual . As consultas serán resoltas polos equipos territoriais a través deste medio.

Esta medida permitirá avaliar a calidade do servizo prestado desde cada Servizo Provincial e a axilidade coa que se dá reposta ao colectivo cando realiza consultas telematicamente. Así se preserva, ademais, a seguridade, confidencialidade  e rastrexabilidade de cada consulta.

Interrupción do servizo.

Dada a necesidade de realizar as intervencións técnicas necesarias para a integración das consultas a oficinas territoriais, hoxe 17 de maio, vai quedar temporalmente interrompido o servizo de formulario, tanto por vía web como App. Na canle web espérase que o novo formulario estea dispoñible o 18 de maio, mentres que na App é posible que a interrupción se prolongue ata o 22 de maio, por coincidir coa posta en produción dunha nova versión da App para dispositivos móbiles.

Nun e outro caso haberá unha mensaxe indicando que o servizo se interrompeu, ao tentar acceder ao mesmo.

Integración no formulario web/App e modo de utilización

A partir deste momento, as consultas ás oficinas de Servizos Provinciais realizaranse a través do Formulario web/App de Atención a Mutualistas. Este formulario pode encherse e activarse  tanto na páxina web como na App, e en ningún destas canles é preciso rexistrarse. O formulario é o mesmo nun e outro caso, só difire o medio de acceso.

As consultas realizadas poden referirse a temas xerais ou específicos de MUFACE. Este sería o modo de utilización:

  • Se a consulta é para solicitar información xeral, hai que activar esta opción, elixir o tema que se desexe consultar  e a dúbida será resolta pola Oficina de Información a Mutualistas. 
  • Se a consulta é específica, ben porque se teña un expediente xa iniciado ou se necesite orientación concreta da oficina, hai que activar a opción “trámite en curso”, elixir o motivo e submotivo sobre o que desexa información e a consulta será resolta polo Servizo Provincial correspondente. 

Recoméndase elixir o tema sobre o que versa a consulta do modo máis concreto posible. De non atopar o asunto sobre o que desexa consultar, hai que activar a opción “Outros”, indicando sobre todo se é urxente.

Se a consulta refírese a problemas coa asistencia sanitaria dunha entidade en concreto, débese optar sempre por consultar ao Servizo Provincial  correspondente e elixir “reclamacións de asistencia sanitaria”

Outros detalles sobre a activación.

O formulario  pode atoparse na web   e como servizo incluído na App  que non precisa rexistro, só descarga no teléfono móbil.

O correo electrónico dos SSPP, que era o utilizado ata agora, seguirá publicado na web, pero se reserva a partir de agora para comunicacións de órganos de persoal e organismos públicos que se relacionan con MUFACE, así como para entidades de asistencia sanitaria ou  colexios de farmacia. Por tanto, non debe utilizarse este correo electrónico para formular consultas.

Avaliación de calidade e colaboración do colectivo mutualista

Ata agora, a Mutualidade coñeceu o volume de consultas realizadas por correo electrónico de modo estimativo: 176.500 no segundo semestre de 2022. Coñecer o volume das consultas que responde cada oficina, a axilidade e calidade da contestación dada, é esencial para avaliar o seu traballo e poder realizar a análise de cargas que é base do sistema de calidade do servizo territorial que presta MUFACE. Confíase na colaboración dos e as mutualistas no uso desta nova canle de consulta, e agradécese de antemán.