accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
18/05/2023

Convenio MUGEJU-MUFACE para solucións tecnolóxicas

Constituída a Comisión Mixta

Publicouse no BOE o convenio subscrito entre MUFACE e MUGEJU para a cesión mutua de solucións tecnolóxicas, co que ambos os organismos perseguen a reutilización e a maior eficiencia no uso de recursos de administración electrónica.

Xa se constituíu a comisión mixta

Con data 12 de maio publicouse no Boletín Oficial do Estado o Convenio entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e a Mutualidade Xeral Xudicial, para a cesión mutua de solucións tecnolóxicas.

De acordo con o previsto, o 10 de maio constituíuse a comisión mixta considerada no mencionado convenio, subscrito o pasado 21 de abril entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e a Mutualidade Xeral Xudicial,

O xefe da Unidade TIC de MUFACE,  José Antonio Navarro, e a secretaria xeral de MUGEJU, Laura Morillas, presidiron a primeira reunión do este órgano, co fin de acordar a programación de actividades derivadas deste instrumento de colaboración. Á cita asistiron tamén Pablo Ribes e Ricardo Branco-Rodriguez, Xefes de Área responsables ambos de aplicacións de MUFACE, e Ernesto Poves, responsable das aplicacións informáticas de MUGEJU

A cesión ten por obxecto, de acordo con o principio de reutilización  de solucións tecnolóxicas no ámbito da Administración Xeral do Estado, o uso e aproveitamento común de plataformas e aplicacións básicas, tendo en conta as similitudes de ámbito xestor existentes entre ambos os organismos. Traballarase nun primeiro momento entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e a Mutualidade Xeral Xudicial con aplicacións para xestión da prestación farmacéutica e o seu réxime de facturación, farmacia hospitalaria ou xestión de datos e cruces coa Seguridade Social (INSS).

Mellor coordinación de proxectos

O convenio establece os termos e condicións xerais para un aproveitamento común das solucións tecnolóxicas básicas de administración electrónica, que os asinantes consideran necesario para unha mellor coordinación dos proxectos de administración electrónica.  En suma, para acomodalos aos principios de eficiencia, economía e reutilización que han de cumprir os organismos públicos a teor da Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.

Durante o encontro analizouse o grao de cumprimento dos acordos reflectidos, especialmente respecto da aplicación MUFARMA. A valoración  de ambas as partes foi positiva, o que permite que a execución deste instrumento de colaboración siga o seu curso.

A colaboración con MUGEJU é, para MUFACE, un fito no cumprimento e desenvolvemento do plan de alianzas que é base do Plan Estratéxico MUFACE Avanza 2021-2023.