accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
29/03/2023

Cambia a sede de MUFACE en Valladolid

O servizo provincial de MUFACE en Valladolid vai cambiar de sede nos próximos días, gañando en accesibilidade e condicións de traballo. A oficina antiga permanecerá pechada os días 13 e 14 de abril, por traslado, e o 17 de abril abrirá na súa nova localización.

A partir do 17 de abril estará no Paseo do Hospital Militar, 4

A oficina de MUFACE en Valladolid estrea nova sede. A apertura terá lugar o próximo 17 de abril. Trátase dun local a pé de rúa de 360 m2, propiedade de Patrimonio do Estado situado en:

  • Paseo do Hospital Militar, 4
  • CP 47007 Valladolid

En comparación coa sede actual –un inmoble propio que data de 1982-, a nova oficina é totalmente accesible e evita que, como ocorreu ata o momento, as persoas con calquera dificultade permanente ou temporal para subir escaleiras haxan de ser atendidas na porta ou por outros medios.

Colectivo beneficiado

Valladolid ten un colectivo de 19.790 mutualistas, entre titulares e beneficiarios, dos cales 11.178 son mulleres e 8612 son homes. Do este colectivo, un 47,54% está xa en situación de xubilación, co cal é claro que existe un gran beneficio coa mellora de accesibilidade e que o cambio é idóneo para os intereses das persoas mutualistas. E tamén o é para o persoal empregado na oficina, cuxas condicións de traballo van mellorar notablemente.

De acordo con os eixos estratéxicos do Plan MUFACE Avanza 2021-2023, un dos principais obxectivos da Mutualidade é mellorar as condicións de atención a mutualistas e tamén as condicións de traballo doseu s empregados e empregadas. Nesta visión enmárcase o traslado da actual sede de MUFACE en Valladolid a un mellor local.

Comunicación oficial do cambio

Cartel nova sede en Valladolid

O traslado e o peche da oficina actual durante os días 13 e 14 de abril  comunicouse o 28 de marzo a través dun correo electrónico masivo a mutualistas con dirección de correo e cun SMS a aquelas persoas que non teñen e-mail. Ademais, hai xa dúas semanas que a actual oficina puxo carteis informativos. O teléfono seguirá sendo o mesmo. O ano pasado a oficina atendeu aproximadamente a 4.000 persoas de forma presencial, con cita e sen cita previa por urxencias ou por circunstancias dos mutualistas demandantes de servizo.

O persoal do Servizo Provincial seguirá atendendo mutualistas de forma presencial, telefónica e por correo electrónico, mantendo o mesmo bo servizo que ata agora. A Mutualidade prosegue na súa senda de  manter e ampliar a omnicanalidad, é dicir, fomentar os servizos electrónicos e ao tempo propiciar que cada mutualista poida utilizar a canle que estime máis conveniente.