accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
26/01/2023

Nova mellora da App-MUFACE

MUFACE pon en funcionamento unha nova versión da súa aplicación para dispositivos móbiles (App) que inclúe a posibilidade de realizar solicitudes de prestación complementaria dentaria ou ocular utilizando a identificación cl@ve PIN.

Mellora da aplicación para dispositivos móbiles

A Mutualidade renova a versión da súa aplicación para dispositivos móbiles (App), que engade un servizo aos xa existentes. Este cambio permitirá unha maior usabilidade para as 636.144  persoas mutualistas xa rexistradas na aplicación, e para todas aquelas que desexen inscribirse a partir de agora. A mellora non esixe novo rexistro na App.

As persoas que xa están rexistradas non terán que facer ningún novo rexistro, pero si descargar a nova versión. A posta en marcha xa se produciu aínda que para realizar a descarga e usar o servizo é mellor esperar uns días, de modo que o funcionamento sexa óptimo.

 

As axudas dentarias e oculares inclúense na App.

O novo servizo xa está integrado en  os bancos de descarga de Android e Apple, e poderanse formular as solicitudes de axuda dentaria ou ocular a través da App. Para iso, é preciso obter Cl@ve PIN. Para máis información sobre iso, vexa a nosa páxina sobre a aplicación para dispositivos móbiles de MUFACE .

A solicitude de prestación dentaria e ocular pode realizarse en calquera día e hora a través da sede electrónica con certificado dixital, cl@ve Permanente ou cl@ve PIN e DNI electrónico, e agora tamén a través da App con cl@ve PIN. O colectivo mutualista en activo está obrigado a realizar estes trámites electronicamente, pero non así as persoas xubiladas, que poden facelo, ademais, en marzo ou outubro por medios convencionais (en soporte papel).

Este tipo de prestacións xeran máis de 200.000 expedientes ao ano, polo que a elección deste servizo para a súa inclusión na App, sen dúbida, facilitará a xestión de solicitudes a moitas persoas habituadas a este medio.

 

Outros servizos xa incluídos

Co seu usuario e contrasinal, como é habitual, as persoas mutualistas poderán seguir accedendo aos servizos preexistentes:

  • Localizar as oficinas de MUFACE
  • Contactar coa Oficina de Atención a Mutualistas
  • Solicitar cita previa
  • Solicitar un talonario de receitas
  • Solicitar o Cartón Sanitario Europea
  • Acceder ao seu cartón de afiliación
  • Ver o estado das súas solicitudes

 

Proximidade ao colectivo e PRTR

O proxecto de renovación da App da Mutualidade inscríbese dentro de o Plan MUFACE Avanza 2021-2023. En concreto, en o obxectivo estratéxico de Proximidade ao Colectivo e na liña de traballo de multiplicar as canles de interacción cos mutualistas (omnicanalidad). Este proxecto foi financiado grazas ao Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR).

 

Crecente uso da aplicación

Para entender a importancia cuantitativa da App na xestión de MUFACE, baste dicir que en 2021 houbo un aumento de consultas realizadas á Oficina de Información a Mutualistas, a través da App, dun 218,81% respecto de 2020, como pode verse en  a Memoria 2021 do organismo. Este recurso é o segundo máis utilizado para a solicitude de talonarios, a curta distancia das solicitudes a través da sede electrónica. A evolución da pandemia de Covid-19 foi un forte acicate para o seu crecente uso.

 

Proxectos futuros

Diversificar as canles de interacción con  as persoas mutualistas e permitir o acceso ao servizo, independentemente do lugar de residencia ou calquera outra circunstancia persoal, son os principais obxectivos desta nova mellora que pon MUFACE ao servizo do colectivo.

A información específica sobre a App de MUFACE pode verse  na páxina web.