accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
04/10/2022

Certificado dixital de adscrición a entidade sanitaria

MUFACE habilitou na súa sede electrónica un servizo para obter o certificado de adscrición a entidade sanitaria. Pode ser solicitado por calquera mutualista titular do colectivo e obtense ao instante utilizando Cl@ve, certificado electrónico ou DNI electrónico.

MUFACE estrea novo servizo na súa sede electrónica

A partir do 4 de outubro, calquera mutualista titular poderá obter na sede electrónica un certificado, no que se reflicte e acredita que a persoa mutualista e os seus beneficiarios/as están adscritos a unha entidade sanitaria determinada, sexa pública ou concertada. Este certificado xa podía solicitarse anteriormente nas nosas oficinas, pero non por medios electrónicos.

Con este novo servizo, conséguese que o certificado poida obterse de modo inmediato sen desprazarse ás oficinas da Mutualidade.

Finalidade do certificado e supostos nos que pode ser útil

O obxectivo principal deste certificado é que cada persoa poida facer valer a súa adscrición sanitaria cun documento oficial de MUFACE cando o necesite, e nel constan, así mesmo, os beneficiarios protexidos (a diferenza do documento “Cartón de Afiliación”, que non inclúe este dato). Por exemplo, pode ser útil cando se produce o ingreso de novos mutualistas e estes xa elixiron a súa entidade de adscrición pero non recibiron o cartón sanitario da entidade á que pertencen. Como se sabe, o cartón sanitario do servizo público de saúde ha de solicitarse no respectivo centro de saúde, e o cartón sanitario de entidade concertada é enviada por esta na semana seguinte a realizar o trámite de elección.

Tamén será útil en caso de cambio de entidade sanitaria ordinario (mes de xaneiro), e tanto neste caso como no anterior, o certificado poderá descargarse en canto fíxose a elección de entidade ou o cambio de entidade a través da sede electrónica, respectivamente.

No caso de alta de novas persoas beneficiarias ou reactivación destas, o certificado reflectirá o alta ou reactivación no momento en que o servizo provincial correspondente realizase o trámite de modo efectivo, e non no momento da solicitude de alta ou reactivación. Para comprobar se o alta ou reactivación resolveuse xa pola súa oficina, pode facelo entrando no servizo 'Os seus datos en MUFACE', onde pode verificar se a persoa beneficiarias está xa incluída como tal.

Simplificación, axilización e neutralización da fenda dixital

Plan MUFACE Avanza 2021-2023,  dentro do seu Obxectivo Estratéxico de simplificación, persegue facilitar ao máximo as xestións dos e as mutualistas e a axilización da resposta, o que supón reducir ao máximo o papel,  potenciando a sede electrónica como canle de interacción, sempre tendo en conta a fenda dixital e preservando as canles convencionais.

Aliñado cos obxectivos do Plan MUFACE Avanza, o novo servizo electrónico súmase aos servizos de obtención de certificados que poden obterse xa pola sede electrónica, que son os que seguen:

  • Afiliación a MUFACE 
  • Cobertura de asistencia no exterior 
  • Prestacións de pago único recibidas 
  • Provisional sustitutorio da TSE 
  • Retencións de prestacións 

Canles de obtención dos certificados incluídos na sede electrónica

En resumo, as canles de obtención do certificado de adscrición a entidade sanitaria e o resto que se inclúen xa na sede son os seguintes:

Con este novo servizo, que se espera que sexa satisfactorio e de fácil utilización, a Mutualidade segue dando a máxima importancia  a o obxectivo de transformación dixital, mantendo ao tempo a atención personalizada ao colectivo mutualista, así como todas as canles non electrónicos.