accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
10/03/2022

Novo servizo electrónico

Declaración anual para a prestación de fillo/a ou menor a cargo con discapacidade

MUFACE inicia a revisión anual das prestacións de discapacidade e habilita na Sede Electrónica a presentación da declaración da situación familiar e laboral da persoa causante da prestación por fillo/a ou menor en acollemento a cargo con discapacidade.

Declaración anual da prestación de fillo/á cargo con discapacidade

Como todos os anos, MUFACE iniciou o proceso de revisión anual das prestacións por discapacidade. Na prestación económica por fillo/a ou persoa menor acollida a cargo con discapacidade este trámite consiste na presentación anual por mutualistas dunha declaración sobre a situación familiar e laboral da persoa con discapacidade, causante da mencionada prestación, así como sobre a percepción doutras prestacións nas que dita persoa sexa causante.

Como novidade, este ano os e as mutualistas poderán presentar esta declaración a través de a Sede Electrónica de MUFACE.

Obxectivo estratéxico: simplificación e axilización

O Plan MUFACE Avanza 2021-2023, dentro do seu Obxectivo Estratéxico de simplificación, persegue facilitar ao máximo as xestións dos e as mutualistas e a axilización da resposta, o que supón reducir ao máximo o papel,  potenciando a sede electrónica como canle de interacción, sempre tendo en conta a fenda dixital e preservando as canles convencionais.

Aliñado cos obxectivos do Plan MUFACE Avanza, o novo servizo electrónico súmase ás canles xa existentes.

Medios dispoñibles para presentar a declaración

A partir de agora, poderá presentarse:

Enviáronse correos electrónicos ás persoas mutualistas que deben presentar a súa declaración, así como SMS no caso de non contar coa súa dirección. Igualmente, remitíronse cartas en papel incluíndo o impreso. Este ano poderá presentarse desde o 8 de marzo ata o 18 de maio inclusive e a nova canle electrónica tivo acollida, posto que en dous días aproximadamente 600 mutualistas xa o utilizaron.

Con este novo servizo, que se espera que sexa satisfactorio e de fácil utilización, a Mutualidade segue dando a máxima importancia  a o obxectivo de transformación dixital, mantendo ao tempo a atención personalizada ao coletivo mutualista, así como todas as canles non electrónicos.