REUNION MUFACE-MINISTERIO DE TRANSPORTES
Reunión de MUFACE co Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana co fin de explicar os detalles do modelo de xestión deslocalizada de MUFACE, plasmado nos modelos OTE e UNIPOL
REUNION MUFACE-MINISTERIO DE TRANSPORTES
BOAS PRÁCTICAS: MODELOS DE GESTION DESLOCALIZADA DE MUFACE
O venres 22 de xullo a directora xeral de MUFACE, Myriam Pallares Cortón, mantivo unha reunión coa directora xeral de Organización e Inspección do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, Belén Villar Sánchez, para dar a coñecer os modelos exitosos de MUFACE de deslocalización da tramitación electrónica de expedientes.
En concreto na reunión analizáronse os modelos de Oficinas de Tramitación Electrónica (OTE) e as Unidades Polivalentes (UNIPOL) de MUFACE.
Modelo Oficina de Tramitación Electrónica (OTE)
O modelo Oficina de Tramitación Electrónica (en sigla, OTE) presta servizo deslocalizado, estrutural e especializado de determinadas prestacións a través dunha Oficina creada “ad hoc”, e dedícase á resolución telemática de expedientes provenientes de todo o territorio estatal. Actualmente e desde xaneiro de 2022 funciona a primeira OTE en Vigo, dedicada á xestión de prestacións dentarias e oculares solicitadas electronicamente, con moi bos resultados en canto a xestión de expedientes e redución de prazos de tramitación de expedientes.
O precedente da OTE é a chamada "xestión colaborativa" entre oficinas provinciais, que xa funciona na Mutualidade hai dous anos, grazas á que a que servizos provinciais con menor carga de xestión tramitan e resolven solidariamente expedientes daqueles que teñen maior volume.
Pode verse a primeira estatística de xestión da OTE no noso apartado de calidade na páxina web, na que se aprecia o gran beneficio en tempo de resolución para o colectivo mutualista, sobre todo para as persoas que estaba a sufrir atraso en provincias moi saturadas. Conséguese o tratamento igual a mutualistas, independentemente do lugar no que se presentou a solicitude.
Estes bos resultados abren a posibilidade de diversificar o tipo de expedientes que xestiona esta oficina, que actualmente son as máis demandadas por mutualistas, isto é, as axudas dentarias e oculares.
Proxecto Unidade de xestión Polivalente (UNIPOL)
Pola súa banda, o modelo UNIPOL ten o obxectivo de prestar servizo puntual deslocalizado a SSPP con necesidades conxunturais. Actualmente estase desenvolvendo un proxecto piloto co fin de que os servizos de soporte que preste este tipo de unidades sexan os máis adecuados e beneficiosos para mutualistas. Preténdese constituír de modo efectivo a primeira UNIPOL no primeiro semestre do ano 2023.
Esta é a primeira de varias reunións que se van a celebrar co Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, que está a analizar a posibilidade de adaptar este exitoso modelo ao seu ámbito. Para o equipo MUFACE, é a demostración de que as ideas creativas e de xestión colaborativas entre oficinas traducíronse en innovación, é dicir, aplicáronse á xestión efectiva, resultando unha mellora que é eficiente e termos de gasto e beneficiosa para o colectivo mutualista, sempre no ámbito dos obxectivos do Plan MUFACE Avanza 2021-2023.