Nova versión da App-MUFACE
MUFACE vai proceder á posta en marcha dunha nova versión da súa aplicación para dispositivos móbiles (App), que inclúe moitas melloras que foran solicitadas por mutualistas. O proceso de renovación empeza hoxe, 14 de decembro, e implica unha interrupción temporal do servizo. Informarase cumplidamente da continuación do mesmo.
Notable mellora da aplicación para dispositivos móbiles
A Mutualidade vai proceder a renovar a versión da súa aplicación para dispositivos móbiles (App), que permitirá unha maior usabilidade e fiabilidade do servizo para as 569.654 persoas mutualistas xa rexistradas na aplicación e para todas aqueles que desexen inscribirse a partir de agora.
A posta en marcha da nova versión esixe interromper o servizo a partir do 14 de decembro inclusive, para que se poida integrar nos sistemas Android e Apple de descarga. Avisarase puntualmente da continuación domesmo , posiblemente ao longo desta mesma semana. As persoas mutualistas que xa están rexistradas non terán que facer ningún novo rexistro.
Importantes novidades
Ademais de maior usabilidade e fiabilidade, pantallas máis amigables e de fácil lectura, a nova versión proporcionará as seguintes melloras, que na súa maioría foron suxeridas e solicitadas polos mutualistas:
- Xa non se esixirá rexistro previo na sede electrónica-web, senón que o trámite realizarase na súa totalidade na propia aplicación para móbiles, polo que só será necesario descargalas no sistema elixido (Android-Google Pay ou Apple-IOS) e rexistrarse introducindo datos básicos e o número de afiliación.
- Acceso ao servizo de cita previa da sede electrónica, podendo obter cita simplemente usando o dispositivo móbil.
- A nova versión tamén permitirá ofrecer anuncios ou avisos xerais para todas as persoas mutualistas rexistradas, que poderán velos ao abrir a aplicación. É unha nova canle que se suma aos xa existentes para comunicación de información relevante.
Estas novas funcionalidades súmanse ás xa existentes, que son:
- Localizar as Oficinas de MUFACE
- Contactar coa Oficina de Atención a Mutualistas
- Solicitar un talonario de receitas
- Solicitar o Cartón Sanitario Europea
- Acceder ao cartón de afiliación
- Estado das solicitudes
Proximidade ao colectivo
O proxecto de renovación da App da Mutualidade inscríbese dentro do Plan MUFACE Avanza 2021-2023. En concreto, no obxectivo estratéxico de Proximidade ao Colectivo e na liña de traballo de multiplicar as canles de interacción cos mutualistas (omnicanalidad). A App non esixe identificación electrónica e tan só require contar cun dispositivo móbil (teléfono ou tableta), descargar a aplicación e rexistrarse.
Crecente uso da aplicación
Para entender a importancia cuantitativa da App na xestión de MUFACE, baste dicir que en 2020 houbo un aumento de consultas realizadas a través da APP dun 57,60% respecto de 2019, como pode verse en a Memoria 2020 do organismo. Este recurso é o segundo máis utilizado para solicitude de talonarios, a curta distancia da sede electrónica. En 2020, solicitáronse un total de 117.766 talonarios a través da aplicación móbil. A evolución da pandemia de Covid-19 foi un forte acicate para o seu crecente uso.
Proxectos futuros
Desde 2014, MUFACE puxo en produción diferentes versións da App co fin de facilitar as súas xestións aos mutualistas. Á vez que lanza esta mellora, traballa xa intensamente en integrar o servizo coa plataforma Cl@ve e incorporar á aplicación, entre outros, a formulación de solicitudes de axudas dentarias e oculares, un dos procesos máis demandados polo colectivo mutualista.
Diversificar as canles de interacción con as persoas mutualistas e permitir o acceso ao servizo independentemente do lugar de residencia, ou calquera outra circunstancia persoal, son o principal obxectivo desta nova mellora que pon MUFACE ao servizo do colectivo.
A información específica sobre a App de MUFACE pode verse na páxina web.