accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
13/10/2020

Novo servizo 060 para talonarios

Xa está dispoñible o novo servizo de solicitude de talonarios de receitas a través do teléfono 060. O sistema, totalmente automatizado, supón unha notable mellora na atención ao colectivo mutualista.

Melloras na atención e control da distribución

MUFACE implantou un novo servizo para solicitar talonarios de receitas, que pode utilizarse en calquera momento sen suxeición a horario de oficina ou espera de contestación de axente telefónico. A partir de hoxe, 13 outubro, poderanse solicitar os talonarios chamando ao teléfono 060 mediante un servizo automatizado, co cal non se deriva a  chamada á Oficina de Información a Mutualistas, que volve á súa función orixinal e exclusiva de resolver consultas.

Durante esta primeira semana, o novo servizo convivirá con os existentes ata o momento e,  a partir do 20 de outubro,  terá xa efecto a nova normativa interna de control de talonarios, que persegue racionalizar a subministración e someter todas as canles á normativa de protección de datos e de uso racional do medicamento.

Como solicitar os talonarios a partir do 13 outubro

As canles para solicitar un talonario de receitas a partir do 13 de outubro serán os seguintes:

  • Sede Electrónica con Cl@ve, certificado dixital ou DNI electrónico (ligazón)
  • App Móbil con rexistro previo nesta enlace
  • Correo electrónico ao Servizo Provincial: ligazón
  • Teléfono 060 (Digan “Talonario MUFACE”)
  • Correo postal

Como medida de racionalización, quedan pechados as canles abertas excepcionalmente a todos as persoas mutualistas durante o pasado estado de alarma para poder solicitar talonarios: o teléfono dos Servizos Provinciais e o pedimento a través do formulario web de MUFACE.

Axilízase con esta medida a xestión da Oficina de Información a Mutualistas e os servizos provinciais, que deste xeito terán capacidade suficiente para atender moitas máis consultas - atención personalizada moi necesaria en tempo de pandemia- e acurtar os tempos de resposta.

Servizo automatizado: atención permanente

A entrada en produción deste novo servizo 060 para a solicitude de talonarios supón un paso máis de MUFACE no seu propósito de garantir a atención plena ao colectivo mutualista os 365 días do ano, 24 horas ao día. Ao ser un servizo automatizado, permite solicitar talonarios sen ter que esperar a resposta dunha persoa. Simplemente hai que dicir “talonario MUFACE” e achegar despois os datos de identificación básicos (lembre ter a man o seu número de DNI e código postal), de viva voz ou tecleando os números que procedan. Se se desexa un SMS de confirmación, hai que contar tamén cun número de teléfono.

Esta nova racionalización das canles, á vez que ten en conta a  fenda dixital existente, dá preferencia absoluta aos que non esixen presenza física –tentando así reducir os aforos nas oficinas para unha maior seguridade e aforro de tempo nas xestións- e garantindo sempre que se cumpre a normativa relativa a Protección de Datos, así como os controis que esixe a lexislación de uso racional do medicamento e a normativa de fármaco-vixilancia.

Límites para opción pública

Así mesmo, na liña de garantir o control na distribución, establécese xa o límite en canto ao número de talonarios que poden solicitar anualmente as persoas mutualistas que son de opción pública e gozan xa de receita electrónica: serán dous ao ano. Se excepcionalmente necesitan máis, deberán contactar co seu Servizo Provincial.

Cara á receita concertada

O uso obrigado de o  talonario para mutualistas de opción concertada é  transitorio, na medida en que se trata dun sistema obsoleto que ha de ser superado pola receita electrónica, como principal recurso dixital do colectivo mutualista. En paralelo, a Mutualidade segue traballando intensamente en colaboración coas entidades concertadas, os colexios de farmacéuticos e distintos organismos públicos e privados para implantar canto antes a receita electrónica concertada en todo o territorio nacional, tal como xa a gozan as persoas mutualistas desde o 4 de maio en Cantabria.

Suxestións para mellora do servizo.

A Mutualidade está aberta á colaboración do colectivo mutualista para mellorar o novo servizo automatizado do 060 a través do servizo de Queixas e Suxestións. Para facer chegar iniciativas de mellora só hai que utilizar o servizo electrónico da sede (Ligazón),  ou ben descargar o impreso que alí aparece e envialo a través doutros rexistros ou por correo postal.