accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira
25/05/2020

MUFACE implanta a cita previa obrigatoria

A cita previa xa é obrigatoria para acudir a calquera das oficinas de MUFACE de toda España. Desde hoxe, luns 25 de maio, só atenderanse sen cita as urxencias de asistencia sanitaria. A solicitude de cita pódese tramitar por distintas vías segundo cada provincia.

Limítase a atención presencial por restrición de aforo

A partir do luns, 25 de maio, será obrigatorio pedir cita previa para acudir a calquera das oficinas de MUFACE de toda España. A limitación de aforo e as medidas de prevención establecidas pola Secretaría Xeral da Función Pública para evitar a propagación da Covid-19 na transición cara á nova forma de normalidade levou á Mutualidade a modificar o seu sistema atención ao público.

As oficinas de MUFACE permaneceron abertas durante o confinamento, e traballouse intensamente estes últimos meses para mellorar a atención polas canles non presenciais, como internet ou o teléfono. Aproveitar ao máximo estas canles non presenciais é a lección aprendida que permitirá preservar a calidade do servizo.

Desde hoxe, só atenderanse sen cita as urxencias de asistencia sanitaria e, con cita, as xestións que non poidan resolverse por outra canle. A este respecto, MUFACE lembra que a solicitude de talonario de receitas –salvo urxencias acreditadas‑ tamén quedou excluída da atención presencial e pode xestionarse por teléfono, Internet (sede e correo electrónico), correo postal, formulario web de Atención ao Mutualista  e App Móbil, sistema multicanle que ten en conta todas as situacións e segmentos dos mutualistas

Por outra banda, as persoas mutualistas deberán acudir ás oficinas con máscara, e, salvo casos de forza maior, sen ir acompañadas, de acordo con a normativa vixente.

Como pedir cita previa

Desde este luns 25 de maio, oito primeiras provincias teñen implantada a cita previa a través de sede electrónica ou teléfono 060, mentres que no resto de servizos provinciais e oficinas delegadas bastará con chamar por teléfono á sede ou escribir á súa dirección de correo electrónico:

1)  Sede electrónica ou 060: Albacete, Alacante, Cádiz, Córdoba, Granada, Málaga, Sevilla e Valencia.

A cita solicitarase, desde o luns 25 de maio, a través da sede electrónica ou chamando ao 060.  Será obrigatoria a partir do 8 de xuño nas mencionadas oficinas, así que as citas que o sistema dispense serán para utilizalas a partir desa data.

O pedimento de cita pola sede, que se pode activar neste LIGAZÓN ,  non precisa identificación electrónica, tan só o DNI e un número de teléfono móbil da persoa mutualista. Chamando ao 060 tamén se obterá cita facilmente, dicindo ao comezar “cita previa MUFACE”.

Se se necesita atención presencial nas datas anteriores ao 8 de xuño, para pedir cita neste oito servizos provinciais  bastará escribir un correo electrónico ou chamar ao seu teléfono para comprobar a dispoñibilidade de cita, tendo en conta os aforos permitidos.  Poden atoparse os seus datos de contacto en <strong> As nosas Oficinas.

2) Resto de servizos provinciais: correo e teléfono do SP

No resto dos servizos provinciais e oficinas delegadas, polo momento, basta con chamar ao teléfono do servizo provincial que consta en <strong>As As nosas Oficinas   ou escribir á dirección de correo electrónico que se pode atopar na mesma sección, en cada un deles.

 

Avances constantes

Progresivamente, todos os servizos provinciais irán integrándose no sistema de pedimento de cita desde a sede electrónica e o teléfono 060. En ambos os casos trátase de ferramentas comúns da Secretaría Xeral de Administración Dixital, servizos compartidos  cuxo uso responde á estratexia de eficiencia de MUFACE, apostando por medios horizontais corporativos da Administración Xeral do Estado xa probados e permanentemente actualizados. Por outra banda, o teletrabajo, pedra angular do servizo público durante estes meses pasados, e a necesidade de manter un nivel óptimo de calidade en todas as canles dispoñibles para interactuar co colectivo mutualista foron providenciales para guiar unha nova forma de entender a atención ao público.

A páxina web de MUFACE irá informando os avances na cita previa. Utilizar esta ferramenta organizativa e reforzar as canles electrónicas e de teléfono son dous das estratexias da Mutualidade no horizonte 2020, co fin de preservar e mellorar o servizo ao colectivo mutualista, atendendo á súa situación e expectativas.