accesskey_mod_conten
Barra separa capçalera de cos
13/12/2021

Nova versió de l'app-MUFACE

MUFACE procedirà a posar en marxa una nova versió de la seva aplicació per a dispositius mòbils (App), que inclou moltes millores que havien estat sol·licitades pels mutualistes. El procés de renovació comença avui, 14 de desembre, i implica una interrupció temporal del servei. Se n'informarà complertament de la represa.

Notable millora de l'aplicació per a dispositius mòbils

La Mutualitat procedirà a renovar la versió de la seva aplicació per a dispositius mòbils (App), que permetrà una major usabilitat i fiabilitat del servei per als 569.654 mutualistes ja registrats a l'aplicació i per a tots aquells que es vulguin inscriure a partir d'ara.

La posada en marxa de la nova versió exigeix ​​interrompre el servei a partir del 14 de desembre inclusivament, perquè es pugui integrar als sistemes Android i Apple de descàrrega. S'avisarà puntualment de la seva represa, possiblement al llarg d'aquesta setmana. Els mutualistes que ja estan registrats no hauran de fer cap registre nou.

Importants novetats

A més de més usabilitat i fiabilitat, pantalles més amigables i de fàcil lectura, la nova versió proporcionarà les següents millores, que majoritàriament han estat suggerides i sol·licitades pels mutualistes:
* Ja no s'exigirà registre previ a la seu electrònica-web, sinó que el tràmit es realitzarà íntegrament en la pròpia aplicació per a mòbils, per la qual cosa només caldrà descarregar-les al sistema triat (Android-Google Pay o Apple-IOS) i registrar-se introduint dades bàsiques i el número d'afiliació.
* Accés al servei de cita prèvia de la seu electrònica, podent obtenir cita simplement usant el dispositiu mòbil.
* La nova versió també permetrà oferir anuncis o avisos generals per a tots els mutualistes registrats, que els podran veure en obrir l'aplicació. És un nou canal que se suma als ja existents per a la comunicació d'informació rellevant.

Aquestes noves funcionalitats se sumen a les ja existents, que són:
* Localitzar les Oficines de MUFACE
* Contactar amb l'Oficina d'Atenció al Mutualista
* Sol·licitar un talonari de receptes
* Sol·licitar la Targeta Sanitària Europea
* Accedir a la targeta d'afiliació
* Estat de les sol·licituds

Proximitat al col·lectiu

El projecte de renovació de l'App de la Mutualitat s'inscriu dins del Pla MUFACE Avanza 2021-2023. En concret, a l'objectiu estratègic de Proximitat al Col·lectiu i en la línia de treball de multiplicar els canals d'interacció amb els mutualistes (omnicanalitat). L'App no ​​exigeix ​​identificació electrònica i només requereix comptar amb un dispositiu mòbil (telèfon o tauleta), descarregar l'aplicació i registrar-se.

Creixent ús de laplicació

Per entendre la importància quantitativa de l'App en la gestió de MUFACE, només cal dir que el 2020 hi va haver un augment de consultes realitzades a través de l'APP d'un 57,60% respecte al 2019, com es pot veure a la Memòria 2020 de l'organisme. Aquest recurs és el segon més utilitzat per a sol·licitud de talonaris, a poca distància de la seu electrònica. El 2020, es van sol·licitar un total de 117.766 talonaris a través de l'aplicació mòbil. L'evolució de la pandèmia de Covid-19 ha estat un fort esperó per al seu ús creixent.

Projectes futurs

Des del 2014, MUFACE ha posat en producció diferents versions de l'App per tal de facilitar les seves gestions als mutualistes. Alhora que llança aquesta millora, treballa intensament a integrar el servei amb la plataforma Cl@ve i incorporar a l'aplicació, entre d'altres, la formulació de sol·licituds d'ajudes dentàries i oculars, un dels processos més demandats pels mutualistes.

Diversificar els canals d'interacció amb els mutualistes i permetre l'accés al servei independentment del lloc de residència o qualsevol altra circumstància personal són el principal objectiu d'aquesta nova millora que MUFACE posa  al servei del col·lectiu.

La informació específica sobre l'App de MUFACE es pot veure a la pàgina web .