accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Rexistro Electrónico Xeral (REG)

A Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado pon a disposición dos mutualistas a Sede Electrónica para acceder por medios electrónicos a determinados servizos, procedementos e trámites da súa competencia. Pode presentar calquera outro escrito ou comunicación, que non estea contemplado na Sede Electrónica, a través do Rexistro Electrónico Común da Administración Xeral do Estado  Orden PCM/1382/2021, de 9 de diciembre, por la que se regula el Registro Electrónico General en el ámbito de la Administración General del Estado.

 

Para utilizar o Rexistro Electrónico Común débese dispor de Cl@ve (usando a aplicación Cl@ve para a autenticación) DNI electrónico ou certificado electrónico. Acceda ao Manual no enderezo da REG.

Para facilitar a tramitación no REC, recoméndase seguir os seguintes pasos:

  1. Acceda ao Rexistro Electrónico Xeral (REG)(Abre en nueva ventana)
  2. Comprobe que cumpre os requisitos técnicos.
  3. Comprobe que ten o DNIe , o certificado dixital físico (tarxeta) inserido na ranura de tarxetas intelixentes do seu computador ou o certificado electrónico correctamente instalado no navegador desde o que accede, 
  4. Pulse o botón "Entrar"
  5. No formulario de Alta de Rexistro Electrónico, escolla como organismo destinatario: MUTUALIDADE XERAL DE FUNCIONARIOS CIVÍS DO ESTADO (MUFACE), e dentro das opcións, se coñece o dato, escolla a unidade ou órgano á que desexa dirixir o seu escrito.
  6. Complete polo menos os campos obrigatorios marcados con asterisco e pulse en "Alta de Rexistro".