accesskey_mod_conten
Agrane separa capçalera de cos

Enquestes de satisfacció realitzades al col·lectiu MUFACE

Introducció

En  2021 comencen a realitzar-se enquestes en MUFACE de manera sistemàtica, en virtut del previst en el Pla MUFACE Avança (projecte IV.2.2- “Enquestes de Satisfacció”). Les enquestes són creades amb l'aplicació de la Secretaria General d'Administració Digital de gestió i edició de formularis (FORMA), amb total garantia de privacitat i confidencialitat.

Destaquen tres enquestes en 2022 per l'amplitud del col·lectiu enquestat i el rellevant del servici: cita prèvia, canals de comunicació i afiliació massiva de personal docent. En totes elles es va aconseguir la significancia estadística i els seus resultats han generat propostes de millora de gran interés.

En 2023 s'aborden qüestions de gran rellevància per a MUFACE com és la satisfacció de col·lectiu mutualista amb les seues prestacions, i es torna a repetir l'enquesta a nous mutualistes docents afiliats al setembre, este exercici de gran entitat a causa dels processos d'estabilització. Igualment, es realitza una enquesta de percepció sobre recepta electrònica concertada en els tres primers territoris a implantar la ferramenta.

En  2024 s'ha realitzat una gran enquesta per a avaluar la satisfacció de mutualistes respecte a l'atenció prestada per Servicis Provincials i Oficines Delegades, a través dels diversos canals existents, i una altra relativa a les beques d'estudi, assenyalades pels mutualustas com a millorables en altres processos d'enquesta.

És necessari agrair les seues respostes als i les mutualistes que  emplenen i envien els qüestionaris, ja que els resultats d'estos instruments d'anàlisis són elements de gran valor a l'hora de realitzar accions de millora dels nostres servicis.