Maig 2023
- 31/05/2023
Més serveis en l'App de MUFACE
MUFACE posa en funcionament una nova versió (3.3) de la seva aplicació per a dispositius mòbils (App) que fa més fàcil el seu ús i inclou la possibilitat de realitzar sol·licituds d'actualització de dades i baixa de beneficiaris previ registre (usuari i contrasenya).
- 30/05/2023
Ampliació del servei telefònic MUFACE 75+ a 18 províncies
El col·lectiu de mutualistes amb 75 anys o més adscrits a 18 Serveis Provincials s'uneix al de mutualistes de Madrid, Barcelona, Burgos i Melilla per a l'ús del servei telefònic MUFACE 75+. Amb ell podran realitzar les gestions bàsiques més freqüents, tals com sol·licitar talonaris de receptes o demanar cita prèvia.
- 18/05/2023
Conveni MUGEJU-MUFACE para solucions tecnològiques
S'ha publicat en el BOE el conveni subscrit entre MUFACE i MUGEJU per a la cessió mútua de solucions tecnològiques, amb el qual tots dos organismes persegueixen la reutilització i la major eficiència en l'ús de recursos d'administració electrònica. Ja s'ha constituït la Comissió Mixta..
- 18/05/2023
Recepta electrònica concertada a La Rioja
La implantació de la recepta electrònica concertada a La Rioja serà efectiva el proper 20 de juny, segons s'ha acordat avui després d'una reunió celebrada a Logronyo a la seu provincial del Col·legi Oficial de Farmacèutics. La reunió ha estat presidida per la directora general de MUFACE, Myriam Pallarés, acompanyada per la Secretària General del CGCOF, Raquel Martínez.
- 17/05/2023
Millores al canal de consulta a les oficines de MUFACE
El canal telemàtic de consulta a través del formulari web/App està ja disponible per a les consultes als Serveis Provincials de MUFACE. Abans, el formulari servia solament per a consultes a l'Oficina d'Informació a Mutualistes. Ara, també les consultes a les oficines de MUFACE seran contestades pels equips territorials a través d'aquest mitjà.
- 05/05/2023
Ampliació del servei telefònic MUFACE 75+
El col·lectiu de mutualistes amb 75 anys o més residents a Barcelona, Burgos i Melilla s'uneix al de Madrid i, des d'avui, 5 de maig, disposen d'un nou servei telefònic per realitzar les gestions bàsiques més freqüents, tals com sol·licitar talonaris de receptes o demanar cita prèvia.