accesskey_mod_conten
Escombri separa capçalera de cos
13/12/2021

Nova versió de l'app-MUFACE

MUFACE procedirà a posar en marxa una nova versió de la seva aplicació per a dispositius mòbils (App), que inclou moltes millores que havien estat sol·licitades pels mutualistes. El procés de renovació comença avui, 14 de desembre, i implica una interrupció temporal del servei. Es n'informarà complertament de la represa.

Notable millora de l'aplicació per a dispositius mòbils

La Mutualitat procedirà a renovar la versió de la seva aplicació per a dispositius mòbils (App), que permetrà una major usabilitat i fiabilitat del servei per als 569.654 mutualistes ja registrats a l'aplicació i per a tots aquells que és vulguin inscriure a partir d'llaura.

La posada en marxa de la nova versió exigeix ​​interrompre el servei a partir del 14 de desembre inclusivament, perquè és pugui integrar als sistemes Android i Apple de descàrrega. S'avisarà puntualment de la seva represa, possiblement al llarg d'aquesta setmana. Els mutualistes que ja estan registrats no hauran de fer cap registri nou.

Importants novetats

A més de més usabilitat i fiabilitat, pantalles més amigables i de fàcil lectura, la nova versió proporcionarà els següents millores, que majoritàriament han estat suggerides i sol·licitades pels mutualistes:
* Ja no s'exigirà registri previ a la seu electrònica-web, sinó que el tràmit és realitzarà íntegrament en la pròpia aplicació per a mòbils, per la qual cosa només caldrà descarregar-els a el sistema triat (Android-Google Pay o Apple-IOS) i registrar-s'introduint dades bàsiques i el nombre d'afiliació.
* Accés al servei de cita prèvia de la seu electrònica, podent obtenir cita simplement usant el dispositiu mòbil.
* La nova versió també permetrà oferir anuncis o avisos generals per a tots els mutualistes registrats, que els podran veure en obrir l'aplicació. És un nou canal que se suma als ja existents per a la comunicació d'informació rellevant.

Aquestes noves funcionalitats se sumeixen als ja existents, que són:
* Localitzar els Oficines de MUFACE
* Contactar amb l'Oficina d'Atenció al Mutualista
* Sol·licitar un talonari d'encobreixis
* Sol·licitar la Targeta Sanitària Europea
* Accedir a la targeta d'afiliació
* Estat dels sol·licituds

Proximitat al col·lectiu

El projecte de renovació de l'App de la Mutualitat s'inscriu dins del Pla MUFACE Avança 2021-2023. En concret, a l'objectiu estratègic de Proximitat al Col·lectiu i en la línia de treball de multiplicar els canals d'interacció amb els mutualistes (omnicanalitat). L'App no ​​exigeix ​​identificació electrònica i només requereix comptar amb un dispositiu mòbil (telèfon o tauleta), descarregar l'aplicació i registrar-es.

Creixent ús de laplicació

Per entendre la importància quantitativa de l'App en la gestió de MUFACE, només calç dir que el 2020 hi va haver un augment de consultis realitzades a través de l'APP d'un 57,60% respecte al 2019, com és pot veure a la Memòria 2020 de l'organisme. Aquest recurs és el segon més utilitzat per a sol·licitud de talonaris, a poca distància de la seu electrònica. El 2020, és van sol·licitar un total de 117.766 talonaris a través de l'aplicació mòbil. L'evolució de la pandèmia de Covid-19 ha estat un fort va esperar per al seu ús creixent.

Projectes futurs

Donis del 2014, MUFACE ha posat en producció diferents versions de l'App per tal de facilitar els seves gestions als mutualistes. Alhora que llança aquesta millora, treballa intensament a integrar el servei amb la plataforma Cl@ve i incorporar a l'aplicació, entre d'altres, la formulació de sol·licituds d'ajudes dentàries i oculars, un dels processos més demandats pels mutualistes.

Diversificar els canals d'interacció amb els mutualistes i permetre l'accés al servei independentment del lloc de residència o qualsevol altra circumstància personal són el principal objectiu d'aquesta nova millora que MUFACE posa  al servei del col·lectiu.

La informació específica sobre l'App de MUFACE és pot veure a la pàgina web .