accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Reclamacions da Asistencia Sanitaria das Entidades Concertadas

Reclamacións da asistencia sanitaria prestada por entidades de seguro

As reclamacións en relación coa asistencia sanitaria poden presentarse a través da sede electrónica ou por escrito ao servizo provincial, detallando as vantaxes cubertas na cobertura do concerto que se solicitan ou, no caso de uso de medios non concertados, realizando un conta dos acontecementos para os que foron empregados.

En ambos casos, as solicitudes de todos os documentos que xustifiquen a reclamación deberán ir acompañadas: receitas médicas (por exemplo, probas diagnósticas, tratamentos, cirurxías ...), informes médicos de asistencia (por exemplo, informe de emerxencia, informe do 112 .. .), así como, no seu caso, outra documentación xustificativa (por exemplo, declaración da policía, compañeiros, familiares, veciños, porteiro, proba de chamadas telefónicas ...), facturas (asistencia, transporte ...), etc. .

Muface, despois de coñecer a posición da entidade sobre a reclamación formulada e, se non é posible a súa resolución directa con ela, levará o asunto na Comisión mixta provincial Muface-entidade, que se reúne todos os meses. No caso de que non haxa acordo na devandita Comisión Mixta, o caso será examinado por unha Comisión Mixta Nacional Muface-Entidade.

En calquera caso, están abertas todas as vías de impugnación previstas na Lei de procedemento administrativo común das administracións públicas.

Pode enviar a reclamación a través das seguintes canles:

É importante que consulte co seu servizo provincial con antelación sobre o contido da reclamación, porque ás veces os problemas pódense resolver sen ter que formulalo. Lembra que nesta ligazón tes toda a información de contacto.