accesskey_mod_conten
Barra separa capçalera de cos

Queixes, suggeriments i felicitacions

Bústia de queixes, suggeriments i felicitacions

Les queixes i els suggeriments tenen per objecte recollir les manifestacions d'insatisfacció dels ciutadans amb els serveis prestats per MUFACE i les possibles iniciatives per millorar-les, ja que es conceben com una oportunitat de bones pràctiques per a la Mutualitat, sempre dins del marc normatiu dels programes de qualitat de l'Administració General de l'Estat, previstos al Reial decret 951/2005 de 29 de juliol.

S'exclouen expressament de la consideració de queixes i suggeriments 3 àmbits de relació i comunicació entre els usuaris i les Unitats de MUFACE:

Les felicitacions, els suggeriments i els agraïments serveixen a l'organització per conèixer la percepció del col·lectiu mutualista i valorar si escau la introducció de millores en el seu funcionament.

 

Presentació

Hi ha dues maneres de presentar el formulari, que s'indiquen a continuació:

  • 1. Formulari per a la presentació presencial o per correu postal, també en llengües cooficials.

El podeu presentar a qualsevol de les nostres oficines d'atenció al públic així com al Registre General dels Serveis Centrals, Paseo de Juan XXIII, núm. 26, 28040, Madrid.

FORMULARI DE QUEIXA SUGGERIMENT O FELICITACIÓ DE MUFACE(Abre en nueva ventana)

La queixa, suggeriment o felicitació ha d'anar signada per qui la presenta i indicar de forma clara el seu caràcter de queixa, suggeriment o felicitació, nom, cognoms i número de document d'identitat, així com l'adreça on voleu rebre les comunicacions de MUFACE . Els mutualistes es poden identificar amb el número d'afiliació.

En cap cas no s'admeten queixes presentades per correu electrònic o formularis en paper sense signatura, ja que no acrediten la identitat de la persona remitent.

  • 2. Formulari electrònic per a la presentació a la seu electrònica:

Per presentar la vostra queixa, suggeriment o felicitació, d'acord amb el que preveu el Reial decret 951/2005 i l'Ordre PRE/1838/2014, de 8 d'octubre, per la qual es publica l'Acord de Consell de Ministres, de 19 de setembre de 2014, pel qual s'aprova Cl@ve, la plataforma comuna del Sector Públic Administratiu Estatal per a la identificació, autenticació i signatura electrònica mitjançant l'ús de claus concertades, ha d'utilitzar Cl@ve o certificat electrònic admès.

BÚSTIA ELECTRÒNICA A SEU ELECTRÒNICA DE MUFACE(Abre en nueva ventana)

 

Contestació

Les persones que han formulat alguna iniciativa de les previstes en aquest apartat rebran resposta, a través del mitjà que indiquin en la formulació de les seves queixes o suggeriments, per part de la Unitat Responsable corresponent, per raó del servei o matèria objecte, a el termini de 20 dies hàbils des de la seva recepció. El transcurs d'aquest termini es pot suspendre en el cas que s'hagi de requerir a l'interessat perquè, en un termini de 10 dies hàbils, formuli els aclariments necessaris per a la tramitació correcta de la queixa o suggeriment.

En tot cas, si transcorregut un termini superior al mes des de la seva presentació no s'hagués obtingut cap resposta, la persona interessada es podrà adreçar a la Inspecció General de Serveis de MUFACE, Paseo de Juan XXIII, núm. 26, 28040, Madrid, telèfon 91 273 9694, a fi de conèixer els motius que han originat la manca de contestació i perquè aquesta Inspecció proposi, si escau, als òrgans competents, l'adopció de les mesures oportunes.

Les felicitacions no estan sotmeses a termini de resposta. Ara bé, sempre s'hi donarà resposta i, en tot cas, se n'agrairà la presentació.

 

Observacions

Les queixes formulades no tindran en cap cas la qualificació de recurs administratiu ni la seva interposició paralitzarà els terminis establerts a la normativa vigent.

La presentació d'una queixa no condiciona, de cap manera, l'exercici de les restants accions o drets que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercitar els que hi figurin com a interessats.