Registre Electrònic General (REG)
La Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat posa a la disposició dels mutualistes la Seu Electrònica per a accedir per mitjans electrònics a determinats servicis, procediments i tràmits de la seua competència. Pot presentar qualsevol altre escrit o comunicació, que no estiga contemplat en la Seu Electrònica, a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat Orde PCM/1382/2021, de 9 de desembre, per la qual es regula el Registre Electrònic General en l'àmbit de l'Administració General de l'Estat.
Per a utilitzar el Registre Electrònic General, a partir d'agost de 2023, s'ha de disposar de Cl@ve (utilitzant per a l'autenticació l'App Cl@ve) DNI electrònic o certificat electrònic en vigor. Accedix al Manual en la direcció del REG.
Per a facilitar la tramitació en el REC o REG, es recomana seguir els següents passos:
- Accedisca al Registre Electrònic General (REG)
- Comprove que complix els requisits tècnics.
- Comprove si escau que té el DNIe , el certificat digital físic ( targeta) inserit en la ranura de targetes intel·ligents del seu ordinador o el certificat electrònic correctament instal·lat en el navegador des del qual accedix, o que té la identificació cl@ve i ha descarregat l'APP Cl@ve.
- Polse el botó "Entrar"
- En el formulari d'Alta de Registre Electrònic, trie com a organisme destinatari: MUTUALITAT GENERAL DE FUNCIONARIS CIVILS DE L'ESTAT (MUFACE), i dins de les opcions, si coneix la dada, trie la unitat o òrgan a la qual desitja dirigir el seu escrit.
- Complete almenys els camps obligatoris marcats amb asterisc i polse en "Alta de Registre".