accesskey _ mod _ conten
Taberna el cuerpo bereizten goiburua

Afiliaziorako inprimakiak eta de

Baina-organoak dira eraman behar duten langileek egin dezakete, MUFACEKO afiliazio ofizioz aurrean sustatzea, bestela, zuzenean, beren afiliazioa, alta edo baja eman behar. Gainera, Mutualitate-aldaketa horien egoera administratiboa edo erretiro-egoerara.

Bestalde, mutualista buruzko txostenak egitea betebeharra dute gertatzen diren zirkunstantzia pertsonalak onuradunak ukitzen badu, mutualitate zerrenda.

Prozedura horiek guztiak, hilabeteko epean, ebazpena eman dezan eta administrazioaren isiltasunaren ondorioak positiboak dira.

LEKU PRESENTACIÓN

1. ELECTRÓNICA EGOITZA

Oinarrizko datuen aldaketa eta beste prozesu batzuk bidez egin daiteke Egoitza Elektronikoa 24 horas al día, todos los días del año, sin necesidad de desplazarse. Los servicios que, en la actualidad, están disponibles a través de la sede electrónica son:

Kontuan izan behar da, nan elektronikoa, onartutako ziurtagiri elektronikoa, Cl@ve iraunkorra edo Cl@ve PIN. Cl@ve eskuratzeko baimena emango dio hainbat prestazio eta beste hainbat administrazio publikoen zerbitzuei txartelaren edo software erantsi beharrik gabe, eta, aurrez aurre edo erregistra zaitezke telematikoki. batean erregistratu nahi Baduzu, ikus Cl@ve informazioa esteka honetan.

(*) Tenga en cuenta que el cambio de domicilio, cuando va acompañado de cambio de provincia, o el cambio de situación administrativa, ha de hacerse en papel por correo postal o a través del REC ( Erregistro Elektroniko Komuna) . MUFACE-ko kontsulta ezazu zure bulegoan.

2). OFICINAS DE MUFACE, CORREO POSTAL O REGISTRO ELECTRÓNICO COMÚN, OTROS REGISTROS.

Todos los procedimientos pueden gestionarse en papel, a través del envío postal del impreso de solicitud correspondiente MUFACE-ko bulegoari dagokion , mediante otros registros del art. 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre edo erregistro Elektroniko Komuna (REC) ere egin daitezke. MUFACE-ko bulegoetan, baina, beti bezala, eskatu hitzordua .

Prozesuak ez dira zerbitzu bat elektronikoa loturik daude:

  • Afiliazio-aktiboei buruzkoa da, eta probintzia, gorputz edo egoera administratiboa mutualistaren, aldaketa udalerriz aldatzea eta probintzia.
  • Mutualista Alta-aukera eskubidea.

3 ) APP

Erregistratu eta gero daiteke:

  • Benefciarios-baja
  • Suspertzeko, onuradunak egin
  • Oinarrizko datuak eguneratzea. (Eten aldi baterako telefono mugikorraren eguneratzea eta posta elektronikoa).
  • Ikus afiliazio-txartela lortu birtuala eta unean afiliazio-ziurtagiri bat.

 

ESKABIDE-ORRIAK

Paper izapideak egiten dira, jarraian agertzen diren inprimakiak bidali behar dira, ongi REC bidez bien por correo postal a su oficina junto con la documentación que proceda o a través de otros registros del art. 16.4 de la Ley 39/2015 de 1 de octubre. 

Inprimaki hori eskatzeko erabili behar da afiliazioan eta mutualista alta eta nahitaezko edo borondatezko MUFACE eta aldaketak jakinarazteko zirkunstantzia pertsonal edo profesional gisa baja izatea, edo ez zehazten da mutualista. erabili beharko da nolanahi ere, zure helbidea aldatu dela bada aldaketa batera edo probintzia-aldaketarik jakinarazi behar egoera administratiboa.

Asistentzia sanitarioko medikuntzako erakundea hautatzeko ere erabil daiteke, baldin eta gaikuntza-aldaketa beste probintzia edo egoitza.

Inprimaki hori eskatzeko erabili behar da mantentze-mutualista gisa alta-eskubidea kasuetarako ezarritako aukera barne igoerako administrazio-eskalak, erakunde autonomoak edo a kidegoak eta eskalak, euskal autonomia erkidegoko administrazioak transferentzia.

Inprimaki hori erabili behar da, alta edo baja eskatzeko, onuradunak, aldaketak-txostenak egitea, inguruabar pertsonalak, zehazten den edo ez baloratu onuradun gisa baja.

Hilez gero ere erabiliko da mutualista eta legezko dibortzioa, banantzea edo ezkontza-deuseztasuna, onuradunari luzatzen den afiliazio-txartel bat norberaren alde batera utzita, mutualistaren.

Inprimaki hau honetarako erabiliko da aldatzeko eska medikuntzako erakundea hautaketa-epean zehar, aldaketa egiteko ohiko (urtarrilean) gainerakoontzat bezala, aparteko aldaketak (médico-hospitalarias arrazoiak direla-eta, aldaketa edo esxtraordinario adostasuna dis duten erakunde) egin daiteke prozesua. egoitza elektronikoaren bidez LOTURA, bien utilizando el impreso mencionado antes, y enviándolo por correo postal o a través del REC, lotura hau ikusten, informazio gehiago nahi izanez gero.

En el cambio extraordinario de entidad sanitaria entre Entidades de seguro con conformidad de éstas, tienen que aportar el documento que avale tal circunstancia por lo que si lo hace por SEDE, tendrá que aportar dicho documento por otra vía y, en caso contrario,  el Serfvicio Provincial se lo requerirá.

 

Ziurtagiriak: handia y en osasun-entitate alta

Lor ditzakezu:

  • 1) MUFACEko alta-ziurtagiria
  • 2) Osasun-en La alta izatearen ziurtagiria


Cualquier eskura daiteke momentu honetan gure de egoitza elektronikoan, o mediante gure bulegoen.